Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

stamtafeltreffen breda

 
Schrijver udent

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 9 juli 2007 19:39 
Ik zag er nog niets van terug op de site, dus maar even een reactie.

Op 5 Juli organiseerde en introduceerde Jan voor het eerst het CX stamtafeltreffen. Lokatie was de Texas bar,Breda.
Op dit eerste treffen waren zo'n 10 tal cxers op af gekomen. Na gemoedeijk wat koffie op het terras gedronken te hebben, kwamen de warme chocomel met slagroom op tafel, tijd dus om binnen te gaan zitten, zo warm was het nu ook niet.
Daar aan de grootste tafel van het wat bruinachtig cafe, kwam pas echt het , stamtafelgevoel erbij. We moeten wel een standaard gaan maken , die dan op te tafel moet.
Het Cafe heeft eens de Harley club Letterlijk binnen gehad, de start van een rit was dwars door dit cafe, aldus Jan.
Misschien moeten wij dat ook maar eens doen, Met Edward voorop.
Al met al, met dit clubje een leuk, kort treffen, en dat is dan ook voor herhaling vatbaar. aldus Jan.
Dus iedere eerste donderdag van de maand, CX stamtafeltreffen in Breda.
Eerstvolgende donderdag is 2 augustus, en dat valt gelijk ook samen met het balonfestijn , wat ook ergens bij de Texasbar gehouden wordt.

Bedankt Jan, voor het vormgeven van dit evenement.

Met vr gr Theo.
theo cx ds

Schrijver Jan
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 9 juli 2007 22:44 | Aangepast door: Jan 
Hoi Theo,

Ik was nog niet toe gekomen aan een verslag. Ik vond het zelf ook een succes. We hadden tien bezoekers van heinde en verre, 101,7km, 82,4km, 42,3km, 75,9km, 61,4km, 47,7km en ikzelf 3,4km, een gemiddelde van 59km.
In dit cafe is inderdaad het record Harley dwars door het cafe gevestigd. Werner wist te vertellen dat er een sliert van zo'n 809 Harleys doorheen is gereden. De olie hadden ze keurig opgeruimd, want daar was niets meer van te zien.
Er staat inderdaad een lange stamtafel, en de eerste plannen zijn gesmeed om die volgende keer een CX-aankleding te geven. Ik ben benieuwd.
Volgende keer weer van harte welkom.

Jan

Schrijver grietje
Gast 
#3 | Geplaatst: 9 juli 2007 23:01 
hier een link van de harley's die door de texas bar reden

http://www.hogbreda.nl/artikelen/194/1

die moet wij ook een keertje doen

groetjes grietje en werner (die wel vind dat dit pas moet gebeuren als ik geslaagt ben)

Schrijver Boeroe
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 25 juli 2007 01:29 
Wat laat maar hier zijn een paar Foto's van de eerste treffen.
Zijn er niet veel.
Telkens als ik aanwezig ben zal ik proberen wat Foto's te maken en ze erbij te zetten.
http://www.mijnalbum.nl/Album=JAR7HZHS

Gr. Eric

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 stamtafeltreffen breda

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven