Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

2e CX-stamtafeltreffen Brabant op 2-8 a.s.

 
Schrijver Jan
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 24 juli 2007 22:59 | Aangepast door: Jan 
Op donderdag 2 augustus a.s. is het al weer zo ver, het 2e CX-stamtafeltreffen in de Texashoeve, Rietdijk 6, 4823 ZK Breda. Elke eerste donderdag van de maand van 20.00 - 22.30 uur.

De Texashoeve, rots in de branding. De eigenaar ziet al jarenlang rondom deze tijd vanachter zijn tap kleurige luchtballonen de hemel verduisteren. Het tweede treffen valt samen met de Bredase ballonfiesta. Breda Ballon Fiësta heeft dit jaar een spectaculaire act op het programma staan. Drummer Cesar Zuiderwijk van de Golden Earring stapt in een heteluchtballon om in de lucht de sterren van de hemel te spelen.

Dit bijzondere optreden is op vrijdagavond, morgen terugkomen dus. Zuiderwijk geeft dit luchtconcert samen met de band Percossa en de Belgische drummer Michael Schak.

CX-rijders, welkom in dit gezellige cx-cafe.

Jan

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 25 juli 2007 18:26 
ik kom!!!!!!!!!

euh denk wel dat het mijn andere "cx"wordt deze keer.

cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Boeroe
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 25 juli 2007 21:31 
Jammer dat ik deze keer er niet bij ben.
Was vergeten dat we nog op vakantie zijn
De volgende keer zeker bij.
Veel plezier die dag.

Gr. Eric

Schrijver beinhart

Bestuur 
#4 | Geplaatst: 26 juli 2007 15:20 
ik kom ook... als ik vrij krijg, heb de late dienst.

maar grietje komt wel, ik maak voor haar nog een routebeschrijving voor in de routeroller. maar ze komt niet alleen, natuurlijk zit roy erbij, gaat helemaal goedkomen.
en dat terwijl we zaterdag naar terry gaan om de kuip erop te planten, dus komt ze op een ge-kuipte "hans" naar texas toe...

groetjes werner grietje en roy (of moet ik zeggen; beinhart gg en de mascotte)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 2e CX-stamtafeltreffen Brabant op 2-8 a.s.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven