Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Vlaamse toerrit 2007

 
Schrijver terry

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 14 aug. 2007 00:53 
Beste vrienden,
de inschrijvingen voor het Vlaamse weekendje zijn inmiddels afgesloten en we zijn; net zoals vorige jaren, met een leuke bende.
Voor diegene die ingeschreven hebben : neem de kleinste tent mee die je hebt want anders wordt het drummen in de tuin.
Vanaf 16 uur ben je natuurlijk welkom in de stokstraat 62 te 9240 Zele.
Klein plekje in Oost-Vlaanderen ; spreek desnoods af met Coen of Werner; die zijn hier al geweest, ze weten de weg.
De toerrit dan : mijn voorstel ; en ook iets wat ik toch regelmatig aan meewerk; voor het goede doel.
ten voordele van Cliniclowns en 15-jarige kankerpatiënt Matthias.
Toerrit volledig bewegwijzerd, animatie en stopplaatsen voorzien, en de organisatoren zijn alvast zeer blij dat ik contact met hem opneem.
Het is hun eerste rit en de CX club is voor hen een opsteker.
Vertrekplaats van hieruit is +/- 30 min. (Liedekerke voor de personen die enkel aan de toerrit deelnemen; Café den Appel - volg Centrum Liedekerke vertrek 10u30-11u)
Afspraken over het groepsrijden ed. kunnen nog gemaakt worden tijdens de BBQ op zaterdagavond.

Kostenplaatje voor de rit : €6 Driver. €4 Duo.
Drankbon inbegrepen en .. voor het goeie doel.
Het is geen verplichting ... er zijn nog alternatieven.
Graag reactie of opmerkingen naar debeuleterry@euphonynet.be

Ik zie de meeste alvast in SJK

Alvast bedankt voor de medewerking

Terry

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 14 aug. 2007 16:11 
Terry ik kijk er naar uitzal mijn kleinste tent meenemen en iets mooiers dan zo'een tocht kun je toch zelf ook niet verzinnen

cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver edward
Gast 
#3 | Geplaatst: 15 aug. 2007 07:32 
Goed initiatief Terry,
Ik neem mijn one-nights-tentje mee ;-)

Schrijver puk
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 19 aug. 2007 17:16 
Mijn zegen had je reeds en ik steun graag op die manier , dat zijn twee vliegen in één klap,
mooi zo
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver beinhart

Bestuur 
#5 | Geplaatst: 19 aug. 2007 19:00 
hallo terry,

ik weet niet of grietje dit nog leest maar ik neem ook een klein tentje mee (ja dat weet grietje zelf) maar ik denk dat ik op cx3 kom, die is kaal. dus neem ik grietje mee als pak-ezel (zo heet dat in holland)

groetjes werner (die met spanning op reactie wacht)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver terry

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 24 aug. 2007 00:24 
Voor de personen die een slecht geheugen hebben en die niet meer weten dat ze ingeschreven hebben ; hier alvast de opsomming :

Jacques , Alain , Jan en Wilma , Ben en Henny, Theo en Diane , Joost en Margriet , Rene en Carolien , Antoon , Edward , Floris , Werner en Grietje en Roy, Jorgen en Evelien , Frans Geurts , Cosmar en Gea. We zitten dus wat de slaapplaatsen betreft aan 14 tentjes ; een ganse bende voor de BBQ ,enz...

We hopen natuurlijk op mooi weer maar aan gezelligheid zal het niet ontbreken. Wie nog iets wenst te weten, plaats het op het prikbord; we zijn er alvast klaar voor.

Schrijver Lincky
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 31 aug. 2007 09:15 
Hallo Terry,
Lincky zal zeker van de partij zijn voor de toertocht. Spreken jullie dan af bij jou in Zele, of gaan we direct moeten doorrijden naar Liedekerke?
Groeten vanuit Kuurne.
CX 500 Euro '82

Schrijver terry

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 31 aug. 2007 12:04 
Voor de deelnemers aan de toertocht alleen is de keuze natuurlijk vrij.
Rij je liever mee in groep vanuit Zele , afspraak om +/- 9u30 - 10 uur.

Anders kom je direkt naar Liedekerke.
Een groep van CX rijders zal zeker wel opvallen bij de inschrijving , dus daar hoef je ons niet te zoeken.

Alvast bedankt voor de belangstelling en deelname.

Terry

Schrijver arjen marees
Gast 
#9 | Geplaatst: 2 sept. 2007 01:59 
Hallo Terry,

Mijn mail komt niet aan bij je. Heb je een ander E-mail adres? ik probeer je via terry@hondacx500.com te benaderen maar deze komt niet aan. Ons nieuwe E-mail adres is arjenencorriemarees@Quicknet.nl
Graag even reactie eventueel met telefoon nummer. Tot zaterdag en met vriendelijke groet,
Arjen Marees.

Schrijver udent

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 7 sept. 2007 19:11 
Terry, ik kom alleen...
Dianne ziet toch af van de rit, ik hoop dat je dat niet in de problemen brengt , maar ze drinkt en eet toch al niet zoveel, dus..

Tot morgen, gr Theo.
theo cx ds

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Vlaamse toerrit 2007

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven