Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Dirkendag

 
Schrijver gompie

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 24 aug. 2007 21:37 | Aangepast door: gompie 
Van alle 1021(!) leden zijn er maar 7 bevoorrecht met de voornaam "Dirk" (en nog een stelletje neppers die "Dik" of "Dick" heten...)
Ik nodig hierbij de echte "Dirken" uit om deel te nemen aan de "Nationale Dirkendag", welke morgen, zaterdag 25 augustus gehouden wordt in café Tante Pietje in Den Oever. (aan de linkerzijde van de Afsluitdijk).
Ikzelf ben daar (met CX) omstreeks een uur of vier, half vijf.
Groeten, Dirk.
P.S. hier staat alles over Dirkendag.
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver whaaa
Gast 
#2 | Geplaatst: 25 aug. 2007 11:13 
Een leuk idee Dirk, maar deze Dirk kan vandaag niet. En zeker niet helemaal in Den Oever. Toch een leuk idee, een hoop Dirken op een CX.

groeten Dirk

Schrijver gompie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 25 aug. 2007 11:25 | Aangepast door: gompie 
Ik zou het zelf ook wat eenvoudiger gevonden hebben als het in Utrecht gehouden zou worden, maar in Den Oever en omgeving wonen nou eenmaal een exorbitant percentage Dirken.

Een Dirk is nooit dik, hij is gewoon te kort voor zijn gewicht...!
En als je naar huis gaat (vanuit de kroeg naar buiten rolt) moet je het zelf maar regelen, een Dirk is géén Bob!

Ik ben er een paar jaar geleden voor het eerst heen geweest.
Het is aardig, maar het zijn allen wildvreemde mensen die slecht één overeenkomst hebben.
Amusant om eens mee te maken...
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver gompie

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 26 aug. 2007 00:52 
Het was leuk om eens mee te maken. Helaas geen andere CXers. Er waren een stuk of 80 Dirken gekomen. Op bijgaande foto (die niet van dit jaar is...) zie je een stel Dirken. Dirk staat links op de foto (nee, andere Dirk!) De rest heet ook Dirk... De shirts van dit jaar zijn rood, met de tekst: Bob? NEE DIRK ! Daar kan je ook mee thuiskomen !
Dirk @ Dirkendag
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver edward
Gast 
#5 | Geplaatst: 27 aug. 2007 08:41 
Dirk, ik lach me helemaal gek met jou...Nationale Dirkendag...geniaal!!

Schrijver gompie

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 27 aug. 2007 16:33 
Een Edward-dag, dát is inderdaad wat teveel van het goede...!
Maar Dirkendag is een nationaal geaccepteerd evenement, goedgekeurd door de NVVD (Nederlandsche Vereeniging Van Dirken)
Ik kan het ook niet helpen...
Voor meer informatie moet je bij Dirk zijn, en mocht deze bezig zijn kan je Dirk en/of Dirk proberen.
Kijk voor de lol eens op die bovenstaande pagina's, Ik heb ze niet gemaakt...!
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver edward
Gast 
#7 | Geplaatst: 27 aug. 2007 18:51 
Na het lezen van deze site kan ik helemaal niet meer stoppen met lachen.... Briljant, echt waar!!

Edward (die Dirk weer heeft toegevoegd aan zijn "babynamenlijstje")

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Dirkendag

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven