Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Was ik bijna vergeten....

 
Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 7 sept. 2007 22:14 
Hoi CXers,

Aankomende zondag, 9 sept, is weer de jaarlijkse Custom Motor Show in Amersfoort. Zoals alle jaren op de parkeerplaats achter de Hema. Ik hoop weer veel CXen te zien aldaar!

Groet Erik ( die wel weer wat broertjes en zusjes van Edwards Orgel wil zien )
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 9 sept. 2007 18:39 
Vandaag 2 Cx-en gezien op de customshow. De "vijftiger" van Erik1 (met PAV aanhanger) en een blauwe. Ik had de indruk dat de show minder bezocht was als vorig jaar, toen de bezoekende motorrijders buiten het customshow terrein stonden geparkeerd.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 12 sept. 2007 23:47 
Aha, dus er was nog een CXer!! Heer Koopmans uit Cborg was er op zijn blauwe CX. En idd ikke met mijn 50's CX + PAv. Ik heb weer een hoop foto's gemaakt en mooie fietsen gezien. Maar vooral weer een aantal ideeën opgedaan voor mijn project. Ik had het idee dat er meer af en aan werd gereden waardoor het leek alsof het rustiger was. Mischien heb ik het mis...

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Was ik bijna vergeten....

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven