Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Zuid Duits CX Treffen

 
Schrijver Frans
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 10 sept. 2007 10:19 
(Via mail)
Liebe CX-Freunde,

An diesem Wochenende fand das süddeutsche CX-Treffen in Wörnitz statt.
Die ersten Zeilen von Bericht und die Fotos findet Ihr unter http://www.guellepumpentreffen.de/cxtreffen/2007/woernitz/index.html

Herzlichen Dank an Tobias, Johnny, H.J (und die vielen Helfer im Hintergrund) für das gelungene Treffen.

Mit freundlichen Grüßen

Benno Behrens
Driver Straße 55, 49377 Vechta, Tel.: 0171-6142626, Fax.: 04441-909797
(einde)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 11 sept. 2007 13:27 | Aangepast door: coenox 
Ik ben hier geweest. Samen met mijn zwager Michael.

Oorspronkelijk zouden we naar België gaan, maar ik kreeg van onze vriend Shuggy de vraag om samen met hem onze Duitse vriend Karl-Heinz te bezoeken. Karl-Heinz is ernstig ziek en lag in het ziekenhuis in Darmstadt. Het gaat me te ver om zijn situatie hier op het prikbord helemaal uit de doeken te doen, maar voor wie hem kent en het wil weten kan me mailen.

We zijn zaterdagochtend vertrokken. Na het bezoek aan Karl-Heinz zijn we doorgereden naar Wörnitz, waar we zeer hartelijk werden ontvangen. Vorig jaar hebben de Zuid-Duitsers de lokatie verplaatst van Schwäbisch-Hall naar Wornitz en dit is een grote verbetering. Het is een leuke plek aan een meertje. De vorige lokatie lag aan het spoor en had geen goede sanitaire voorzieningen. De bijeenkomst is gemoedelijk met zo'n 50 CX'ers en een groot kampvuur. Volgend jaar wil ik het als het enigszins kan in onze planning opnemen en dan ook op vrijdag er naar toe gaan.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Zuid Duits CX Treffen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ Paulmz ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven