Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

1-2 december Oltimerbeurs Eelde

 
Schrijver Floris
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 29 nov. 2007 12:07 
Aanstaande zondag gaat het regenen. Misschien een goede gelegenheid om naar een oldtimerbeurs te gaan? Ditmaal hoeven de noordelingen niet ver te reizen, want het is in Eelde.

In een van de hallen draait het om de motoren en bromfietsen, zoals Puch, Kreidler, Solex, Harley Davidson, Ariel, en MV Augusta zodat je als liefhebbers van tweewielers goed aan je trekken komt. Mocht je een ruimere belangstelling hebben dan alleen tweewielers, dan komt dat wel goed uit, want er is ook veel ruimte vrijgemaakt voor vierwielers en andere voertuigen. Verder worden onderdelen en accessoires vanuit de 'kofferbak' aan de man gebracht.

De Oldtimerbeurs in Flowerdome Eelde is zaterdag 1 en zondag 2 december 2007 geopend van 10.00 tot 17.00 uur. De entree bedraagt € 10.-, kinderen tot 15 jaar mogen gratis mee naar de beurs. Parkeren is gratis. Flowerdome ligt in Eelde, A28 Zwolle – Groningen, afrit 37. Adres: Burg.J.G.Legroweg 80 in Eelde.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 29 nov. 2007 12:18 
Eens kijken of het wat is, als ik er de tijd voor heb ga ik even kijken.
groetjes marco,

Aanrader, is ook de beurs in Hardenberg.
Maar wees dan wel gezegend met een auto vol modder.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver voorbijganger
Gast 
#3 | Geplaatst: 29 nov. 2007 17:36 
helaas ik mag bij de baas komen en arbeid verrichten.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 29 nov. 2007 22:05 
Nou ben ik toevallig dit weekend in Drenthe, mischien kan ik wat combineren. Eelde is niet ver van Westerbork waar ik moet zijn!!

Wieweet...

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver sieds

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 30 nov. 2007 10:51 
Ik ga elk jaar en het is een erg leuke beurs.
De klassieker van 25 jaar oud is tegenwoordig de Mercedes en die was er vorig jaar dan ook ruim vertegenwoordigd.
Het KJMV was er met ons aller Beusie.
Hopelijk heeft ie dit jaar koffie, toen ik langs kwam was het op.
Het is zeker de moeite waard om te gaan.

Groeten Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 1-2 december Oltimerbeurs Eelde

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven