Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Sympathieke evenementen in 2008

 
Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 5 feb. 2008 13:14 | Aangepast door: coenox 
Ik krijg regelmatig mailtjes binnen over allerlei motorevenementen. Als echte CX-rijder (met een Pan European als pekelfiets...) zie ik mezelf niet zo gauw verschijnen op een motorRAI met de nieuwste modellen en bijpassende financiering. Maar wat ik binnenkrijg is toch vaak wel sympathiek. Even een paar recente die onze agenda niet halen (want te weinig direct CX gerelateerd), maar wel de moeite waard zijn:

Moto Retro Wieze 2008 (B) op 9 en 10 februari
De 30e editie van Moto Retro belooft opnieuw een voltreffer te worden. Iedereen komt er aan zijn trekken. Om te kopen of te ruilen. Twee grote hallen gevuld met exposanten en een speciale showstand voor de die hards. Gewoon voor de fun of enkel om te genieten van de nostalgie. Of zoekt u juist dat ontbrekende onderdeel. Zie www.motoretrowieze.be
Motoretro Wieze

4de Oldtimerbeurs Hamont (B) op 20 april
Deze Hamontse beurs heeft zich met meer dan 150 EXPOSANTEN uit verschillende landen op een korte tijd weten op te werken tot één van de populairste oldtimerbeurzen in de regio. Vorig jaar trok de beurs ruim 4000 liefhebbers. Meer info via www.oldtimerbeurs.be

Motortreffen in Pannerden op zondag 13 juli 2008
Ieder jaar komen hier duizenden bezoekers en motor-enthousiastelingen. Naast de rit voor de oudjes, waaraan vorig jaar wederom meer dan 150 motoren en brommers deelnamen, is er van alles te doen. Zoals kermis, live-optredens, een braderie en een druk bezochte markt. Zie motortreffen Pannerden

Er zijn er vast meer. Wie vult het rijtje aan ?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 5 feb. 2008 13:50 
Elk weekend kan je in Nederland wel ergens een toerrit rijden. Regionale (toer) clubs organiseren een toerrit die meestal voor elke motorrrijder toegangkelijk is. Tegen een kleine vergoeding krijg je een leuke rit die je alleen of met een paar vrienden kan rijden. Kijk op de agenda van het LOOT (Landelijk Overleg Orgaan Toerclubs) of bij de KNMV.
LOOT agenda voor februari.
KNMV kalender.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Floris
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 14 feb. 2008 23:39 
En dit is de meest uitgebreide agenda voor zover mij bekend.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Sympathieke evenementen in 2008

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven