Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Nog eens een poging ...

 
Schrijver terry

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 2 juni 2003 23:11 
Beste cx'ers
Elke Belgische liefhebber zou vandaag een mailtje moeten ontvangen hebben over Vechta 2003. Ikke en Alain vertrekken op vrijdag wat we deze week zullen bespreken. Niet iedereen heeft vrij op vrijdag; zijn er soms die op zaterdag vertrekken ?
Laat eens iets weten ...

Schrijver frans
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 3 juni 2003 08:45 
Ik kan me niet voorstellen dat onze grote vriend en CX liefhebber uit Soester Borde, Belgie deze oproep voorbij laat gaan... :-)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 7 juni 2003 13:19 
Frans,

De Soester Borde is uit Duisland hoor. Manrikx is weliswaar ooit uit Belgische ouders gebore, maar is ni echt een Duitser. Bracht ons (Patrick, Arne en ik) wel op een prachtig idee: een rondrit van Soest (NL) naar Soest (D) en dan naar Soest (B, schijnt ook te bestaan).

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Nog eens een poging ...

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Paulmz ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven