Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

CX Stamtafel-Veluwe

 
Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 17 feb. 2008 13:40 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
Hallo CX-Vrienden,

In navolging van Breda en Noord-Holland, wil ik in het centrum van Nederland ook een CX-Stamtafel organiseren. In de ledenlijst heb ik gezien, dat in deze omgeving heel veel leden woonachtig zijn en het dus eigenlijk een open deur is om ook hier te starten. Ik heb geïnformeerd bij "De Cantharel", het van der Valk restaurant aan de A1 bij Apeldoorn afslag Hoenderloo, of er een mogelijkheid is, om hier bijelkaar te komen. Omdat ik niet weet hoeveel CXers er komen, blijft het gewoon uitproberen. Het is wel een uitgekiende plek, omdat het zo mooi centraal ligt tussen Ede,Arnhem,Enschede,Zwolle en Amersfoort. Voor de zomer denk ik ook aan het samen rijden van een toertocht van bijv. 75 à 100km, die ik kan maken aan de hand van de On Route CD van Promotor. Ik stel voor, omdat de andere CX-Stamtafels op donderdag en vrijdag zijn, deze op de laatste woensdag van de maand te houden, te beginnen 27 februari a.s. vanaf 20.00 uur. Interesse?? Laat het me weten.

Nog even een vervolg: Ik ben net even naar Bud's Holland Restaurant geweest in Nieuw Milligen, A1 afslag 18, N302 richting Harderwijk, aan de eerste rotonde, Oude Amersfoortseweg. Ik word a.s woensdagavond door de eigenaar gebeld. Leuke lokatie, gezelliger dan de hiervoor genoemde Cantharel in Apeldoorn. Wordt vervolgd.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 17 feb. 2008 14:06 
zeker, groeten uit Ede

Michael
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 17 feb. 2008 14:33 
Ik ben wel geinteresseerd.

Harmony,
Hans.
( is ooit in Voorthuizen voor een stamtafel wezen kijken, maar vond niks 'echt leuk' )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 17 feb. 2008 17:40 
Henk,

Geweldig goed idee!

Groet Erik
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver theojansen
Gast 
#5 | Geplaatst: 17 feb. 2008 17:56 
goed idee,
ga ik zeker eens bezoeken.
groet, theo

Schrijver Floris
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 17 feb. 2008 18:23 | Aangepast door: Floris 
Goed initiatief!

Op verzoek van Henk heb ik deze nieuwe stamtafel op de agenda gezet.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 17 feb. 2008 21:48 
Hallo Henk,

prima voorstel ! Voor het moment voor mij nog even dwars op andere Woensdag activiteiten, maar dan moeten die zo nu en dan maar eens even opschuiven.

dank, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver MAST

Moderator 
#8 | Geplaatst: 19 feb. 2008 10:18 
Hoi Henk, goed idee! Heb je al wat meer vernomen van Bud's Holland?
Ik ga kijken of ik ook kan komen.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 CX Stamtafel-Veluwe

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven