Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Eerste CX stamtafel Veluwe een daverend succes!!!

 
Schrijver Hansv

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 27 feb. 2008 23:17 
Henk 'honki tonki'Tonkens had heel optimistich gerekend op wel tien CX-ers die zouden komen. Het werden er wel wat meer.

Henk, Theo, Coen, Michael, Nico, Peter, Andre, Frans, Joost, Erik en nog een stel die ik in de gauwigheid even ben vergeten.

Het nachtrijden was een hele belevenis voor deze her-opstapper, maar ik kan er best aan wennen :) Rustig an, dan breekt het lijntje niet.

Dit is zeker voor herhaling vatbaar, komt allen!

Harmony,
Hans
( nachtrij ervaring rijker )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Engeltje

Moderator 
#2 | Geplaatst: 27 feb. 2008 23:23 | Aangepast door: Engeltje 
Heeeeeeeeeeee Hans en ikke dan? Steffie, Kaithy en Robin en Caine in het vooral....... o ja en Maria niet te vergeten of zijn wij het stel die je in de gauwigheid vergeten bent?...;-) ????

Je was me net een paar tellen voor, omdat ik tot nu nog niets over de eerste stamtafel las.

Ja het was een groot succes en echt gezellig. Ik verheug me weer op de volgende, althans als het met de kinders samen gaat, anders moet deze moterrijdende mama thuis blijven. In april zal het wel samen gaan op 30 april... dat valt op een woensdag en op koninginnedag en volgens mij moet het dan dubbel en dwars gezellig zijn.

Lieke
(die het wel stoer vond hoor om haar voorzitter op haar Angel te zien rijden..... hij bedankte me er zelfs voor en ik kreeg er een kusje voor...Lief he???)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 28 feb. 2008 00:16 
Een Daverend succes! Ja, dat is geweldig goed omschreven! Een idee wat tijdens de maandag avond chet ontstaan is, en een klein beetje afgekeken van Brabant en Noord Holland, is mij, en als ik het goed aan gevoeld heb, iedereen goed bevallen! DUS, op naar de Veluwse bijeenkomst van volgende maand!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 28 feb. 2008 00:30 | Aangepast door: MAST 
Helemaal mee eens! Het was erg gezellig! Volgende keer hoop ik er weer bij te kunnen zijn.
Ben benieuwd naar de foto's!
Dank je Henk voor dit initiatief.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 28 feb. 2008 00:41 
Ja, het was een feest !! Bedankt voor de geweldige opkomst. Ik heb het standaardje met de foto's van het CX blok bij de eigenaar achtergelaten en hij zet het volgende maand weer op de te reserveren tafel(s) neer. Hij was ook erg enthousiast.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver emiel
Gast 
#6 | Geplaatst: 28 feb. 2008 10:03 
Aloha,

dat klinkt allemaal super!
We proberen een volgende keer zeker van de partij te zijn, maar ja onregelmatig werken heeft soms ook zo z`n nadelen.

Groetjes,

Emiel & Andrea

Schrijver theojansen
Gast 
#7 | Geplaatst: 28 feb. 2008 12:35 
in een woord supergezellig!! volgende keer hoop ik op een cx te komen.

-Emiel, als je volgende maand komt dan zie ik mijn oude cx nog eens.

theoj.

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 28 feb. 2008 17:42 
Goed zo, maak de rest maar lekker.
En voor iedereen die er was, jullie weten nu wat sommige van ons al vaker mee hebben mogen maken.

cosmar (die het in breda ook nog steeds gezellig vindt)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 28 feb. 2008 21:09 
Er zijn ook foto'tjes gemaakt. Deze stonden allemaal op mijn camera, maar zijn niet allemaal door mij gemaakt..

De andere fotografe was Kaithy ! Dus wie een camera meeneemt als deze jongedame in de buurt is: oppassen, want foto's maken vind ze erg fijn.

Een mooie avond

Harmony,
Hans.
( vind het niet erg dat Kaithy foto's maakt )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver dreester
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 1 maart 2008 10:53 
hallo!

was voor mij de eerste keer en moet zeggen dat ik het heel erg leuk vond! pjot had ik al eerder gezien,maar de rest was voor mij allemaal nieuw!
vond het erg ontspannen er aan toe gaan en voelde me geen vreemde (woerd??)eend in de bijt.
over van alles en nog wat gepraat en zal proberen de volgende keer weer van de partij te zijn!

Andre (die dan probeert om niet in beginnersgrapjes te trappen.) (linkse kabeltjes??)

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Eerste CX stamtafel Veluwe een daverend succes!!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven