Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Paaszaterdag 22 maart: Egg Run 2008

 
Schrijver Floris
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 17 maart 2008 22:27 
Op Paaszaterdag 22 maart wordt de 4e Egg Run georganiseerd.
Alle informatie is te vinden op: www.eggrun.nl
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver reinier
Gast 
#2 | Geplaatst: 18 maart 2008 11:15 
De Egg Run kan ik voor iedereen van harte aanbevelen!

Een pre-view, van een insider, voor wie dit niet kent:

Dit is één van de speciale evenementen die voor de kids worden geörganiseerd in het ziekenhuis om ze even af te leiden van hun ziekte.
Enkele jaren heb ik zelf als vrijwilliger in het UMCG van Groningen voor de kinderkliniek TV-programma's mede mogelijk gemaakt als cameraman/regisseur en zo de Egg Run van dichtbij meegemaakt.
Bij ons mochten wel 20(!) motoren de patio binnen rijden met donderend geraas waar iedereen vol spanning zat te wachten...
Presentatrices zorgen voor een leuk kinderprogramma waarbij uiteraard de kidz op de motoren mogen zitten, een zijspan door de UMCG-hal heen en weer reed en voor de kinderen in bed een grote Harley Davidson de lift in ging om op de afdelingen de kinderen op te zoeken.... Kicken toch?!

Ga er heen! Doe mee! The kids will love it....

Groet van een 'uitgekookt ei' Reinier

Schrijver startweer
Gast 
#3 | Geplaatst: 19 maart 2008 16:22 
De egg-run is afgelast (volgens mij ivm met de slechte weersvoorspelling) :-( triest maar waar. Het was vorig jaar ontzettend leuk om mee te doen.

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Paaszaterdag 22 maart: Egg Run 2008

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven