Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Morgen de tweede CX Stamtafel Veluwe

 
Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 25 maart 2008 17:47 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
Hallo Vrienden (met een hoofdletter), morgen de tweede stamtafel Veluwe.
Gezien de eerste stamtafel komen de Vrienden uit het hele land, wat een eer. Dus iedereen weer van harte welkom en als het brrrrr weer is, gewoon met de 4wieler komen.
Tot morgen !!!
Helaas moeten we Hans Versteegt ontberen, want zijn vrouw is dan jarig!!
Driewerf Hoera!!!
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 25 maart 2008 18:44 
Dank voor de foto/kaart, Henk. Leuke verrassing in de post. Veel plezier morgen met z'n allen!

Harmony,
Hans.
( morgen in gedachten toch een klein beetje bij Stamtafel Veluwe )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Engeltje

Moderator 
#3 | Geplaatst: 25 maart 2008 21:35 
Heee, de tweede keer willen wij ook niet missen!

We hebben toch al afspraken staan in Ede, dus we blijven combineren.

We komen wel met de 4-weeler om verscheidene redenen en het weer is de grootste daarvan.

We zullen het alleen niet te laat maken omdat de jongste telg weer op tijd in haar kooi moet liggen ivm school.

Groetjes
Coen, Lieke en de kids en ook Caine natuurlijk
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 26 maart 2008 08:35 
Ook ik wil dit natuurlijk niet missen!!

In plaats van de vierwieler zal ik de driewieler nemen vanavond. Dat doe ik toch de hele week al dus dat kan vanavond ook wel.

Hans, ook vanuit het altijd zonnige Nijkerk van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Joke! En ook Joke vanharte gefeliciteerd natuurlijk!!

Van André "Dreester" hoorde ik dat hij er vanavond ook niet kan zijn ivm werk van zijn vrouw en dat hij dan thuis is ivm de kids.

Voor wie er vanavond wel is : tot vanavond!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#5 | Geplaatst: 26 maart 2008 09:45 
Hallo mede cx'ers ik was van plan ook te komen vanavond, bij voorkeur met de CX maar als het weer echt tegen zit wellicht toch de auto.

Groeten en tot vanavond!

Ton Oostveen

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Morgen de tweede CX Stamtafel Veluwe

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven