Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

CX-GL MCC UK Nationaal treffen

 
Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 3 april 2008 00:07 
Hallo allemaal,

Ik weet dat het helaas dit jaar samen komt met Vechta maar bij deze is mij gevraagd om iedereen hier er aan te herinneren aan de Rally in de UK op 23-24-25 Mei. Een ieder die eens wat anders wilt dan Vechta is van harte welkom in Wallcott.

Onderstaand vinden jullie een link naar de website die voor dit evenement is opgezet voor meer informatie over de rally en de lokatie. Ook kunnen jullie via deze site eventueel contact onemen met Chris die het hele gebeuren organiseert. Wijzelf kunnen er waarschijnlijk niet bij zijn maar ik weet dat iedereen het hartstikke leuk zou vinden om weer een nederlandse delegatie te kunnen verwelkomen.

www.freewebs.com/didman

de lokatie is in Norfolk en is makkelijk te bereiken via de Hoek Van Holland - Harwich ferry.

Groeten,

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 3 april 2008 01:27 
Wij hebben de kaartjes al thuis. Ik kijk er echt naar uit. In één woord: geweldig!
Onze reis gaat via de Chunnel-Caernarfon-Wallcott-Chunnel, dus dat wordt kilometers vreten. En genieten.

Groet, Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver reinier
Gast 
#3 | Geplaatst: 3 april 2008 11:57 
Wat interessant zeg. Ik had me juist voorgenomen om naar Vechta te gaan...Ik ken het alletwee nog niet. Mijn engels is echter wel beter dan mn duits. Vechta is maar 170km rijden voor mij.
Kan iemand die daar al geweest is in UK iets meer vertellen over het evenement? Wat ze organiseren bv en wat ongeveer de reistijd zal zijn? (vanaf jouw woonplaats).Etcetera?
Wat nu te kiezen??

In Pulp Fiction kon 'in de martelkelder' ook al slecht gekozen worden:
Eeny, meeny, miny, moe
Catch a tiger by the toe
If he hollers let him go,
Eeny, meeny, miny, moe...

My mother told me
To pick the very best one...

Out goes one
Out goes two
Out goes another one
And that is you...

Reinier (die slechts een oude leren jas heeft...zo'n lekkere lange jaren-50 jas voor op de brommer maar dan wel ingekort :))

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 3 april 2008 14:35 
Ik ga ook vean te voren even in de buurt van calais kamperen dan oversteken, volgende dag rustig naar norwich, Vrijdags naar het treffen zondag weer naar huis ook weer via calais.

@reinier denk sjk alleen iets kleiner, vrijdags aankomst (vorig jaar met soep), zaterdags ontbijt, s'middags een toertocht, s'avonds motoren kijken en voor de engelsen zelf is dan tevens hun ledenvergadering. Prijs uitreikingen. Eten en drinken. Zondags onbijt en dan mag je helaas al weer naar huis. Organisatie kan wat rommelig overkomen, niet slecht bedoeld maar het is klein en gezellig. catering wordt door de leden zelf verzorgt.
Vechta is een grote massa aan cx-en, een toertocht, een friteskraam, en twee feesttenten. denk een viervoud van sjk.
Voor mij vanuit noord-limburg is het 4uur rijden naar calais en dan van dover 4uur naar wallcot.
jouw keuze nu een rustig gezellig weekend in de uk, of een overweldigend weekend in vechta. beide zijn een ervaring op zich.

cosmar (balen dat die internationale kalander niet goed werkt)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver reinier
Gast 
#5 | Geplaatst: 3 april 2008 18:19 
Hé Cosmar, bedankt voor je uitgebreide beschrijving. Maakt het kiezen voor mij een stukkie makkelijker. De afweging wordt nu een feest met braadwurst und bier tegenover die leuke/maffe engelse meiden...:))
Hmmmmmm......

Reinier (die nu niet van 2 walletjes kan eten)

Schrijver Trev_h
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 3 april 2008 19:25 
Hi Roelof,
Onze reis gaat via de chunnel-caernarfon-walcott- chunnel ?

I live midway on that caernarfon-walcott route, you are of course very welcome to stop for a night at my house if you need to
81 500/650custom, 83 cx650c, 94 bmw k75 rt

Schrijver John de Vries
Gast 
#7 | Geplaatst: 3 april 2008 22:26 | Aangepast door: John de Vries 
oeii,
zat ook nog even te twijfelen tot ik de prijzen zag van de boottocht naar de U.K. ! schrik!
voor mij gewoon vechta(ook meteen het eerste treffen waar ik heen ga)
is ook een mooi tochtje voor iemand die in mei nog maar 2maand zijn rijbewijs heef...( engeland is met zijn linksgerij misschien toch ook een beetje teveel)

groet'n john

@reinier: bratwurst hier kommen wir!!

Schrijver reinier
Gast 
#8 | Geplaatst: 4 april 2008 10:37 
Je kan ook met www.speedferries.com van Boulogne-Dover dan ben je met een flex-ticket 2x€32,50 kwijt voor 1 pers + motor. Dat is nog wel te doen.

Het wordt echter toch Vechta.

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 CX-GL MCC UK Nationaal treffen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven