Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Motorzegening 20 april Grubbenvorst

 
Schrijver cosmar

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 12 april 2008 08:29 
Voor degene die alle zegen van boven wil ontvangen, ik wel met een lange tocht voor de boeg.
Of voor degene die een leuk druk bikertreffen mee wil maken.
Organiseert mc het murke komende zondag 20 april een motor-zegening in Grubbervorst.

Cosmar (wil zijn cx-je laten zegenen)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 12 april 2008 09:45 
Ha, wordt eindelijk mijn fiets weer eens gewassen. Ik ben er ooit eens een keer geweest, het blijft lachen met die natte borstel en de hoopgevende woorden.
En als je geluk hebt maak hij die borstel nog even extra nat, en ach de rest is bekend .

groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver gompie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 12 april 2008 18:29 | Aangepast door: gompie 
Ik ben er eigenlijk wel aan toe...
Eerst de Tulpenrit klaren, dan maar zien of ik de volgende dag naar Grubbenworst kan komen.
(het zal mij worst wezen...)

Dirk
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver beinhart

Bestuur 
#4 | Geplaatst: 13 april 2008 19:32 
ja cosmar,

wij gaan daar ook naartoe (mischien zien we elkaar wel?) we gaan zaterdag's al naar well en blijven daar bij een goeie motorisch gestoorde cx-motorgek (ook nog eens prettig gestoord denk ik) slapen...

groetje werner (ook motorisch prettig motorgek)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Motorzegening 20 april Grubbenvorst

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven