Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

cx-weekendje

 
Schrijver beinhart

Bestuur 
#1 | Geplaatst: 27 april 2008 20:52 
hallo mannen (die mee waren) en de rest,

hier even een kort stukje van een geslaagt ardennen weekendje, we zijn om 20 uur weer veilig thuisgekomen en na een verse frisse douche nu hier ff iets typen (verslag volgt nog) (foto's ook) het was een geslaagt tripje en we noemen het; mens versus gps

dit is voor herhaling vatbaar.......

groetjes werner (en grietje die vond dat ik niet alleen hallo mannen had neer mogen zetten)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 27 april 2008 21:49 | Aangepast door: Hansv 
Welkom terug.

Ik begrijp dat de mens en de moderne techniek niet altijd met elkaar in harmonie verkeerden ?

Maar de oude techniek heeft jullie hopelijk niet in de steek gelaten, en daar bedoel ik de motor natuurlijk mee.

Ik ben benieuwd naar het verslag en de foto's
Harmony,
Hans.
( die vandaag een stukje heeft gereden met nieuwe kabels....FUN )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver beinhart

Bestuur 
#3 | Geplaatst: 27 april 2008 22:43 | Aangepast door: beinhart 
ja hans, ben maar meteen in de pen geklommen dan zit het nog vers in het geheugen he.. zie hier het resultaat, kijk lees en huiver hihi; http://beinhart.hyves.nl/blog/11756951/mens_versus_gps/ElsT/ (druk om het beter te lezen eventueel op; toon in standaart design)

en hier de mooie foto's die we allemaal gemaakt hebben, zegt ok genoeg denk ik? http://www.pixum.nl/members/beinhart1/?act=a_view&st=1&album=2911423&k tw=d79f9f775a4a37f1ee30008726412d88

groetjes werner (die al moe was van de rit maar nu echt uitgeput)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver sieds

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 28 april 2008 23:11 
Tja, 143x gelezen en geen reacties.
Misschien vinden de "vrienden" het wel niet leuk dat er nu binnen de CX club eigen clubjes ontstaan.
Is dit de goede weg??

Groeten Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver beinhart

Bestuur 
#5 | Geplaatst: 29 april 2008 08:17 
ja sieds,

mij was gevraagt of ik het leuk vond om mee te gaan en ik heb ja gezegt, onderweg is mij ook gevraagt een leuk toerverslagje te schrijven, daar heb ik ook de foto's maar bijgezet. (zou niet weten wat ik fout heb gedaan?)

groetjes werner
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 29 april 2008 22:05 
je kunt het ook zien als proefje om te zien of er volgende keer meer cx -en meegaan om in de ardenne lekker rond te toeren
door de foto's en het verslag maken we het allemaal een beetje mee toch ??

het blijft een kwestie van keuze's maken
je kan tenslotte niet alles hebben
en clubjes binnen de club daar ben ik niet zo bang voor
tenslotte rijden we allemaal op een cx of silverwing en staan we lekaar bij met advies de een wat meer dan de ander

gr Arnold

(die het leuk vind foto's en verslagen te lezen ook al is hij er zelf niet bij geweest )

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 cx-weekendje

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven