Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Vechta 2008

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver antoon

Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 9 mei 2008 22:46 
Zijn er nog cxers die vanuit Brabant (omgeving Den Bosch)vertrekken,
Ik wil vrijdagmorgen vertrekken rond half tien.
laat effe iets weten.

Tot horens Antoon.

Schrijver beussie
Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 9 mei 2008 22:46 
Ook Beussie gaat vrijdags naar Vechta en denk met m`n bussie via Emmen naar Vechta te vertrekken maar moet nog even afwachten hoe laat kleine beus uit school is. Misschien zie ik jullie onderweg nog wel maar kan in m`n bussie slapen dus kamp Holland is in zoverre interessant dat ik daar m`n biertje kan drinken. Ik zie jullie in Vechta.

Schrijver Frans_knipperli cht
Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 12 mei 2008 20:50 
Helaas moet ik als starter van dit onderwerp bekennen dat het mij mogelijk heel slecht uit gaat komen om naar Vechta te gaan omdat de inleverdatum van mijn scriptie op 26 mei is gezet. Dat betekent dat ik mogelijk het weekend daarvoor nog heelveel moet typen.

Maar mocht het allemaal voorspoedig verlopen dan meld ik mij op tijd en sluit ik alsnog bij kamp holland aan. Want ehh vechta was geweldig de laatste twee keer dus...wil het eigenlijk niet missen.

gr.
Frans

Schrijver Boeroe
Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 13 mei 2008 23:54 
Ben ook van plan om vrijdag te rijden.
Antoon ik neem nog contact met je.

Eric

Schrijver Lemmy
Gast 
#20 | Geplaatst: 16 mei 2008 21:14 
Ton, ik heb je een mailtje gestuurd. Vrijdagmiddag vertrekken is prima wat mij betreft.

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#21 | Geplaatst: 17 mei 2008 21:31 
Hallo Lemmy,

Mailtje is mogelijk niet aangekomen, mijn e-mail adres is veranderd, ik zal Frans even het nieuwe doorgeven. Stuur het anders even naar els-ton@hetnet.nl

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#22 | Geplaatst: 18 mei 2008 12:04 
Antoon, Eric,

Hoe zijn jullie vertrektijden c.q. route plannen ?

Harmony,
Hans.
( heeft ook vertrektijd en route plannen )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Lemmy
Gast 
#23 | Geplaatst: 19 mei 2008 21:01 
Ton,

Mail is (gisteren) verstuurd.

Schrijver Piet Ellens
Gast 
#24 | Geplaatst: 20 mei 2008 06:49 
Het ziet er naar uit dat ik ook kom samen met vriendin maar wij gaan als alles goed gaat om 15.30 rijden vanuit Bedum. Hoop dat er dan nog een plaatsje voor mijn tent in kamp Holland is.

Groetjes Piet

Schrijver edward
Gast 
#25 | Geplaatst: 21 mei 2008 17:45 
Gaat ik er ook zijn? Ja, vrijdag heen, zaterdag terug, in goed gezelschap. We rijden een alternatieve route. Ik kom na nu niet meer op de digitale snelweg, dus cu all in Vechta!!
Edward
NB: Onze Noorse vrienden (Per en Edle) hebben zich helaas afgemeld voor deze editie :-(

Schrijver gompie

Forum Lid 
#26 | Geplaatst: 21 mei 2008 23:48 | Aangepast door: gompie 
Het feest kan beginnen - ik kom!
Vanwege mijn gezondheid ga ik wél met mijn Peuk (dan staan er weer twee van die schattige witte Peugeootjes naast elkaar...)
Verder kan ik maar 1 nacht blijven (de nacht van vrijdag op zaterdag) want zaterdag de 24e word ik verwacht op een koeriersmeeting die ik niet wil/kan missen.
Ik heb laatst op de CX al een tocht naar Bloemendaal gemaakt en dat viel me best zwaar. (ik mag eigenlijk blij zijn dát ik nog rijden mag)
In twee dagen Vechta op de CX heen en weer acht ik uitgesloten, vandaar de Peuk.
Met een radiootje en de airco aan moet het zeker lukken!
Ik rij heel vroeg en kan eventueel uitsluitend op de heenreis bagage meenemen.
route: bij Emmen rechtdoor!
(en nu maar hopen dat Beussie en ik allebei Kamp Holland op mogen rijden...)
Di (ck)(rk)
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver theojansen
Gast 
#27 | Geplaatst: 22 mei 2008 18:25 
Joost en Antoon,
tot ziens bij ''de slenk'' , ik ga jullie uitzwaaien!
(ongeveer kwart voor tien)
theoj

Schrijver oldsnowman
Gast 
#28 | Geplaatst: 22 mei 2008 21:05 
Ik vertrek vrijdagmorgen vanuit N.Limburg en ben van plan de 270 KM via de toeristische route te rijden, lekker binnendoor. Ik doe er dan natuurlijk wel langer over maar hoop onderweg het nodige te zien. Denk zo begin van de middag aan te komen dus ik hoop dat Kamp Holland zichtbaar aanwezig is zodat ik weet waar ik moet zijn.
Gr. Hans (en mijn jongste zoon Joris die achterop meegaat voor zijn eerste echte meeting)

Schrijver MAST

Moderator 
#29 | Geplaatst: 23 mei 2008 10:25 
Ik ga vanmiddag rond een uur of half vijf richting Vechta. Over de snelweg A1, dan ben ik nog een beetje bijtijds in Vechta. Nog meer mensen die rond die tijd rijden?
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Vechta 2008

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven