Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Koffie Kletsen X3

 
Schrijver cosmar

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 3 mei 2008 01:11 
1 of 2 maanden geleden zat ik gezellig op de koffieklets in Breda en kwamen de agenda's tevoorschijn. Wat is er wanneer, waar te doen en om het een en ander met elkaar af te spreken.
Met een agenda erbij kun je dus goed zien dat er 3 stamtafels in een week vallen, en laat die dagen nu ook nog op vrije dagen zijn.
Ja dan is het dus net of er een constant naast je zit te zeuren, "mag ik mee mag ik mee mag ik mee".
Aldoende ben ik met koninginnedag naar Uddel gereden waar ik na het genot van een halve kip buiten op de rest van de veluwse stamtafel heb zitten wachten. Langzaam aan begon het aardig druk te worden en na elkaars motoren bewondert te hebben, je ziet ze geregeld en toch blijft het mooi om naar te kijken, zijn we binnen gaan zitten. Onder het genot van koffie, cola en chocomel en andere drankjes hebben we over van alles en nogwat gesproken.
Eenieder van de veluwse stamtafel bedankt voor een gezellige avond.

Met hemelvaart ben ik naar Werner en Grietje geweest, zij hadden nog wat onderdelen om mijn cx weer op de weg te krijgen.
Ga ik alle stamtafels af staat mijn cx ziek in de garage :( .
Flink wat buien gehad onderweg naar hogerheide maarja ik zat wel fijn op een motor. Met Peter voorop zijn we naar Breda gereden, alwaar we gezellig hebben zitten kletsen en een lekker bakkie gedronken hebben. Buiten weer cx'en bewondert en binnen hebben we het over de noordkaap gehad, daar wordt het dit jaar heel druk.
Weer naar huis laat naar bed en vrijdagochtend weer vroeg eruit en werken. Na het werk linea recta naar Schagen voor de noordelijke stamtafel. Na 2 1/2 uur afzien op een virago kwam ik in Schagen aan.
Ik heb iets lekkers van de kaart uitgezocht en terwijl de rest genoot van de koffie heb ik mijn avondeten genuttigd. Ik dacht dat ik van ver moest komen maar dat viel wel mee, Wouter kwam van verder die had zijn nummerplaat nog niet verwisseld.
We hebben fijn buiten op het terras gezeten tot de zon zich achter de kerk verschool waarna wij binnen zijn gaan zitten.
We hebben gezellig zitten kletsen met een lekkere kop koffie.
UIt eindelijk werd het tijd om afscheid te nemen en zijn we met een groepje weer richting alkmaar vertrokken.
Iedereen van de stamtafel regio noord bedankt voor een heel gezellige avond.

Nu heb ik het deze afgelopen week weer lekker laat gemaakt met het afrijden van alle stamtafels, en daarom ga ik nu ook genieten van een rustig weekend.

Iedereen op de stamtafels bedankt voor een gezellige avond en iedereen die nog niet geweest is kom een keer langs.
Zo gek als bij mij deze week hoeft niet maar er is altijd wel iets leuks in de buurt om naar toe te rijden.

cosmar (ZZZzzzzzzzzzzzzzzz..............)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver beinhart

Bestuur 
#2 | Geplaatst: 3 mei 2008 08:42 
ja cosmar,

en dat allemaal op een "vreemde" eend hihi....
mischien voor volgend jaar een leuke idee; de stamtafel-rit. moet je wel vroeg je bed uit om ze allemaal op 1 dag te rijden,

werner (heeft de "best of 6" rit op 1 dag binnendoor getoerd)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 3 mei 2008 16:17 
Ja ja, Wat een end rijden was dat voor mij zeg. Helemaal vanuit Haarlem moeten komen. Tsjoneg jonge. Volgens mij was dit de eerste ontmoeting waar ik eindelijk eens niet zo ver voor hoefde te rijden.

Het was erg gezellig en ik kijk al uit naar de eerstvolgende klets. Hopelijk zal ik dan wel de plaat verwisseld hebben.

Groetjes,

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Koffie Kletsen X3

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven