Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Het weer in Vechta 2008

 
Schrijver Hansv

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 11 mei 2008 23:00 | Aangepast door: Hansv 
Kijk op WetterOnline-Vechta voor het weer in Vechta nu, morgen en overmorgen. Klik op 'trend' om de daaropvolgende drie dagen te zien.

Voor de echte die-hard weer-fanaten, en degenen die wijs kunnen worden uit de luchtdrukkaarten: kijk onder "karten", kies vervolgens links "Profi-Karten" en dan uit de eerste kolom links "pBoden"

Als rechtgeaard amateur zeg ik: in het Vechta weekend bepalen twee lagedrukgebieden boven de noord-atlantik en scandinavie, samen met een in belangrijkheid afnemend hogedruk gebied dat zich vanuit Frankrijk over midden europa uitstrekt het weer in het gebied rondom Vechta.
Kort samengevat, redelijk weer, niet te koud voor de tijd van het jaar, hoewel het in de nacht koud kan aanvoelen, met hier en daar, vooral zaterdag, een bui.

Harmony,
Hans.
( die hoopt dat 'ie het mis heeft gegokt )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver antonio
Gast 
#2 | Geplaatst: 12 mei 2008 17:44 
het is toch pas de 23ste? of ben je er al hans?
gr antonio

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 12 mei 2008 22:51 
Hans kijkt ver vooruit ;-)

Groet Erik ( die ook al aan Vechta begint te denken )
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver sieds

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 15 mei 2008 15:15 | Aangepast door: sieds 
Als je 9 dagen vooruit wil kijken kan dat HIER en dan lijkt het qua temperatuur en drukgebieden niet onaardig.
Voor regen en bewolking voorspelling kijk ik altijd HIER, 5 dagen vooruit.

Maar voorspellen is moeilijk en dagelijks wijzigen de kaarten enigszins.
Regen is al helemaal moeilijk te voorspellen en het wordt pas op de dag zelf via buienradar zichtbaar waar de regen valt.

Groeten Sieds P.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Het weer in Vechta 2008

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven