Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

11stedenrit friesland

 
Schrijver cosmar

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 12 mei 2008 23:20 
Weer een mooi weekend achter de rug.
De friese motor club organiezeert elke jaar een 11stedentocht voor motoren en auto's. De kaartjes zijn van te voren te bestellen en vol is vol, dat mag ook wel met 3600+ voertuigen.
Werner had de kaartjes in februari al geregeld en we hebben dit weekend op een camping net buiten leeuwaarden doorgebracht.
Ik heb het geluk dat ik morgen weer mag werken dus mag ik nu ook wat schrijven, werner doet het uitgebreide verslag.

We hebben nog verschillende cx-en en gl-en gezien en zo nog wat bekende gezichten.
We hebben ruim 9 uur over 240km gedaan, zo druk was het dat kwam door het goede weer daardoor was het druk op het water, veel open bruggen, en op de weg. Met de stempelkaart die we meekrijgen sta je ook even in de rij voor je stempel.
Uiteindelijk hadden we ons rondje vol en kregen we een mooie plak van Dokkum, vorig jaar franeker, dus 11 ritten elf plakken van elke stad.

Nou dat was het alvast weer voor mij, ik duik mijn bed weer in het was een lange dag.
cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver voorbijganger
Gast 
#2 | Geplaatst: 13 mei 2008 07:37 
Hoeveel KM hebben jullie in totaal afgelegd?

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 14 mei 2008 08:52 
Tsjonge jonge Cosmar,

Zo kom jij ook nogal dor het land heen. Lijkt me een leuke dag. mischien iets voor volgend jaar.

Groetjes,

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver beinhart

Bestuur 
#4 | Geplaatst: 14 mei 2008 18:38 
sorry cosmar,

late reactie en dan ook nog zonder toerverslag of foto's....
ze zijn onderweg, ik ben nog druk bezig maar probeer deze week nog ff een verslagje te maken en foto's op pixum te zetten. houd het hier maar even in de gaten

groetjes werner (die nogsteeds gaar is van het 11steden weekje)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Lemmy
Gast 
#5 | Geplaatst: 18 mei 2008 22:15 
Eindelijk weer een keer prettig weer tijdens deze toertocht.

En onderweg Grietje op Hans en de rijdende sleutelhanger ook nog gezien! ;)

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 11stedenrit friesland

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Ron ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven