Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Hulp gezocht in Vechta

 
Schrijver MAST

Moderator 
#1 | Geplaatst: 15 mei 2008 09:17 | Aangepast door: MAST 
Via de mail ontving ik het volgende bericht:
Moinsen,

ich erhielt heute morgen eine Hiobs-Botschaft, bezüglich unserer geplanten Ausfahrt am 24.05.2008:

Die Feuerwehr Lohne hat mir die Hilfe bei unserer Ausfahrt verweigert. Als einzige von 9 angeschriebenen Feuerwehren. (Die anderen freuen sich auf unsere Ausfahrt !)
Das hat zur Folge, daß ich insgesamt 21 EIGENE HELFER brauche. Wir sind zur Zeit aber nur 9 Helfer. Mir fehlen also für eine absolute Sicherheit noch 12 Helfer.

Ich möchte Euch herzlich und dringends bitten, in eurem Freundeskreis nach Hilfe zu bitten.
Der Einsatz ist wirklich simpel und einfach, dauert max. 5 Minuten pro Einsatz und jeder Helfer wird nur 1x eingesetzt. Ein detailliertes Briefing gibt es auf unserem Treffen am Freitag abend.


Mit freundlichen Grüßen

Benno Behrens
Driver Straße 55, 49377 Vechta, Tel.: 0171-6142626

www.guellepumpentreffen.de & www.cx650turbo.de & www.cx-treffen-vechta.de

Het komt neer op het feit dat de brandweer van Lohne geen hulp kan bieden bij het begeleiden van de toertocht, en Benno zoekt nu vrijwilligers. Op vrijdagavond wordt uitgelegd wat de bedoeling is.(briefing)
Reacties graag naar Benno, dat kan ook in het engels als je niet zo'n ster bent in het duits.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 15 mei 2008 18:00 
Je mag je reactie ook naar mij (coenox@gmail.com) mailen, dan verzamel ik ze en stuur ik ze in één keer in het Duits naar Benno.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver sieds

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 15 mei 2008 18:16 
Die begeleiding van de brandweer is uniek daar in Duitsland.
Maar ik vraag mij toch af waarom het zo moet.
Pinkstermaandag rijden wij met 3600 motoren 1 toertocht door Friesland van 240 km en weinig begeleiding.
Verkeersregels zijn verkeersregels.
Maar om het echt als 1 groep te laten rijden is de Duitse manier de manier en als zij daar de brandweer zo gek voor kunnen krijgen dan is dat mooi meegenomen.

Groeten Sieds die trots is op Friesland dat het hier zonder brandweer kan.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver gompie

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 15 mei 2008 20:18 
Deutsche Gründlichkeit, Sieds!
Inderdaad, daar kan een Friese veldwachter op een Solex niet tegenop...
(grijns)
Dick (die zo'n opa in de Beemster had wonen)
Rookworst zonder R is ook worst!

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Hulp gezocht in Vechta

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ hupypupy ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven