Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Weersverwachting Midzomerdagtocht

 
Schrijver gompie

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 13 juni 2008 07:06 | Aangepast door: gompie 
Op internet heb ik mogen vernemen:

[b]Weer


Verwachting tot morgen middernacht
zaterdag 14 juni en zondag 15 juni 2008
Enkele buien, in het noorden mogelijk met onweer.
Vannacht komen er vooral in de kustprovincies nog enkele buien voor. De minimumtemperatuur loopt uiteen van 12 graden aan de westkust tot 7 plaatselijk in het oosten. De wind komt uit zuidwest tot west en is zwak, aan de kust matig. Zaterdag hebben we vooral in de ochtend met enkele buien te maken, in het noorden en oosten is er daarbij kans op onweer. In de middag klaart het van het westen uit op. Het wordt ongeveer 16 graden. De wind draait van zuidwest naar noordwest en is zwak tot matig, in het noordelijke kustgebied af en toe vrij krachtig. Zondag laat het weer een herhaling van zaterdag zien. Vooral in de ochtend zijn er enkele buien, in de middag klaart het van het westen uit op. De middagtemperatuur wordt ongeveer 16 graden en de wind is zwak tot matig uit noordwestelijke richtingen.
zaterdag 14 juni 2008 00.16 uur

We gaan ervoor, met m'n Welpie on top!

Dirk (die zichzelf echt prima voelt)
m'n motor start zowaar, maar niet gek opkijken als hij me straks laat staan...
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 13 juni 2008 15:44 
Volgende week vast goed weer....na regen komt zonneschijn.....
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver lswarte
Gast 
#3 | Geplaatst: 16 juni 2008 08:23 
zaterdag 14 juni en zondag 15 juni 2008: Enkele buien, in het noorden mogelijk met onweer.

In het Helderse is geen klap en geen druppel gevallen.

Die weersvoorspellingen heb je ook niks aan. Ik had m'n hele huis kunnen schilderen afgelopen week-end!

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Weersverwachting Midzomerdagtocht

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven