Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

even over afgelopen vrijdagavond...

 
Schrijver gompie

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 5 juli 2008 13:30 | Aangepast door: gompie 
We hadden weer een prettige stamtafel.
Dit keer stond hij buiten, in het zonnetje.
(heb je wel eens een stelletje kerels van middelbare leeftijd van de avondzon zien genieten???)
Nieuwkomer was Wil(lem) Wolters uit Amsterdam een Beussie-look-a-like die wij graag de volgende keer weer hopen te verwelkomen...!

Verder alles kits.
Gewoon een gezellige avond.

h.g. Dirk (die het op de terugreis redelijk koud had)
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 5 juli 2008 15:04 
(heb je wel eens een stelletje kerels van middelbare leeftijd van de avondzon zien genieten???)

Jawel hoor, moet je maar eens naar stamtafel Veluwe komen. 't Is al de tweede keer dat 'onze' stamtafel buiten stond.
Maar er zijn niet alleen "kerels van middelbare leeftijd" bij stamtafel Veluwe....... Lieke en Maria zijn absoluut geen 'kerels'

Harmony,
Hans.
( die zich met 52 nog steeds niet "middelbare leeftijd" voelt )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 5 juli 2008 15:20 
Ik pikte het herrinerings mailtje van Laurens te laat op en wederom hadden wij een belangrijke afspraak waardoor we het niet konden redden. Ik heb 08 Augustus nu in de agenda gezet. Hopelijk is het tegen die tijd wat rustiger voor ons en kunnen we eindelijk weer wat voor ons plezier gaan doen.

Groetjes,

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 even over afgelopen vrijdagavond...

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Paulmz ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven