Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Vlaamse CX-toerrit 7 september

 
Schrijver jorgen
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 24 aug. 2008 12:09 
Hierbij nog eens een warme oproep voor de Vlaamse CX-toerrit op zondag 7 september.

De tocht zelf zal in totaal ongeveer 180 km bedragen. Voor onze Noorderburen is er een "afhaakpunt" (voor wie dit wenst)(met tank mogelijkheid) voorzien na een 150km een 25-tal km noordelijker (Eke).
Eetgelegenheid voor 's middags is reeds besproken (enkel nog aantal deelnemers doorgeven)!

Voor de mensen die enkel aan de toerrit wensen deel te nemen (ook aanmelden aub) deelnameprijs: 0€ :
afspraak om 10u aan tankstation G&V,
Avelgemstraat 100 te 8550 Zwevegem.

Kamperen met Barbecue op zaterdagavond 6 september (en ontbijt op zondagochtend) is tevens mogelijk. Aankomst vanaf 16u. Bijdrage: 17.5 € (All-in).

Graag voor toerrit en/of overnachting aanmelden. Op deze manier kunnen wij zorgen dat de "catering" in orde is.

Aanmeldingen via: jorgen.evelyn@telenet.be

Gelegenheidscamping
Acacialaan 22
8550 Zwevegem
Tel ++32 (0) 56 320 333

Groeten en tot dan?

Jörgen en Evelyn

Schrijver terry

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 30 aug. 2008 00:03 
Beste vrienden ,
alle voorbereidingen zijn reeds gedaan voor het weekend ; dat de voorbije jaren toch een aardig succes was.
Inschrijven kan dus nog dit weekend.
Zwevegem is ongeveer iets meer dan een uurtje rijden van Antwerpen ; voor de afstand hoef je het niet te laten.

Een BBQ , Belgisch biertje en op zondag een stukje van het Belgische landschap dat je waarschijnlijk nog niet gezien hebt ...

Terry

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 30 aug. 2008 00:31 
Ik heb me dus bij deze via mail aangemeld. Benieuwd of er ook bezoek uit Nederland gaat komen...
Groeten, Daniël.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver udent

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 30 aug. 2008 20:21 
Beste Jorgen en Eveliyn.
Ik laat jullie even weten , dat ik helaas niet kan komen vanwege twee andere feesten en een afspraak op zondag, die ik geprobeerd, maar niet kan verzetten.
Ik vind dit erg jammer, want het is bij jullie altijd erg gezellig. Ook de toertocht zal net als vorig jaar zeker erg leuk zijn.
Ik hoop dat het toch een leuk weekend wordt voor de andere deelnemers.
Volgend jaar zal hoop ik dat het wel weer past in de agenda.

Met vriendelijke groeten , Theo van Uden.
theo cx ds

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 3 sept. 2008 17:49 
Helaas, dit weekend gaat niet.

Er staat ergens een verfkwast te wachten, en dat moet ook eesn gebeuren.

Harmony,
Hans.
( die voor volgend jaar wel de Vlaamsche, maar niet Denemarken inpland )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Vlaamse CX-toerrit 7 september

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven