Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

4 oktober 2008 - Motormarkt Hardenberg

 
Schrijver Floris
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 30 sept. 2008 21:52 
Met meer dan tienduizend vierkante meter oppervlakte behoort de Motormarkt Hardenberg tot de grootste van Nederland. Het is een grote ronkende show van klassieke en antieke motorfietsen en bromfietsen. Motormarkt Hardenberg is een waar paradijs voor de liefhebber van oude en antieke motorfietsen. Dankzij de prachtig gerestaureerde motorfietsen en bromfietsen. Van Primitieve pioniers tot modellen uit de jaren vijftig, zestig en zeventig.

http://www.motormarkthardenberg.nl/
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Paul van Leeuwen
Gast 
#2 | Geplaatst: 30 sept. 2008 22:03 
Ik woon hemelsbreed 7 km vanaf de plek v/d markt, mocht je zaterdag daarheen gaan, dan lijken mij( als ik nu naar buiten kijk)kaplaarzen geen overbodige luxe, immers het grootste gedeelte is buiten.

Paul

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 1 okt. 2008 11:52 
Ha, lekker soppen.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 1 okt. 2008 13:06 
Nee Marco,

lekker sjoppen.....




Harmony,
Hans.
( gaat niet naar Hardenberg )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Paul van Leeuwen
Gast 
#5 | Geplaatst: 2 okt. 2008 17:03 
Wie er heen gaat, pas op voor overenthousiaste Hardenbergse agentjes, (die als een kind zo gelukkig met een gekregen lolly)met hun laserspeeltje staan.

En het loopt weer tegen het einde van het jaar en het quotum voor 2008 is vast nog niet gehaald!


Paul

Schrijver dreester
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 3 okt. 2008 09:23 
misschien ga ik ook wel even kijken..

andre

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#7 | Geplaatst: 3 okt. 2008 10:05 
Ik was van plan om s'morgens even naar Hardenberg te gaan zijn er nog meer menasen met zulk soort plannen?

Ton

Schrijver dreester
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 3 okt. 2008 10:51 
als ik ga, dan ga ik ook s'morgens. Samen heen of zien we elkaar daar wel?

Andre

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#9 | Geplaatst: 3 okt. 2008 11:19 
Hoi Andre,

We kunnen samen oprijden. Ik wil wel aardig vroeg oppad want ik moet om een uur of 12 weer terug in Ruinen zijn. Hoe laat kun/wil je bij mij zijn?

Ton

Schrijver dreester
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 3 okt. 2008 13:34 
het begint geloof ik om 8.00 uur? zeg het maar hoe laat je weg wil, dan zorg ik dat ik bij jou ben..

Andre

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#11 | Geplaatst: 3 okt. 2008 13:59 
OK Andre 7:30 uur in Ruinen gaat dat lukken? Dan drinken we koffie in Hardenberg.

Ton

Schrijver dreester
Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 3 okt. 2008 14:57 
is goed. wordt wel vroeg pissen dan. tot morgen!

Andre

Schrijver dreester
Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 4 okt. 2008 18:12 
zo, weer een ervaring rijker! volgende keer verlanglijstje maken. ligt best leuke spulletjes tussen maar, ook enorm veel roestige zaken. sommige (motor)fietsen maar niet aanraken.stel je voor dat ze uit elkaar vallen...

was leuke ochtend Ton, voor herhaling vatbaar...

Andre

Schrijver emiel
Gast 
#14 | Geplaatst: 5 okt. 2008 10:47 


Ik ben `s middags met Rico(onze jongste zoon van 17) ook maar ff naar Hardenberg gegaan.
Het weer was op dat moment niet echt CX gunstig dus we hebben de smart gepakt.
Het is inderdaad een "paradijs" voor motorliefhebbers en Rico die een floret heeft, heeft genoeg spullen gezien en veel adressen gekregen om z`n kreidler weer te restaureren.
Ook voor ons as de middag geslaagd.

Emiel

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 4 oktober 2008 - Motormarkt Hardenberg

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven