Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Waar is m'n stamtafel gebleven ???

 
Schrijver gompie

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 28 dec. 2008 15:28 | Aangepast door: gompie 
Voor zover mij bekend was, was er voor eind volgende week een stamtafel gepland in Schagen (NH). (lekker pochen hoe lekker je BMW rijdt...)
Maar tot mijn verbazing is deze avond uit de kalender gewist.
Verklaar...!

Per slot van rekening hebben we december ook al overgeslagen.
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 28 dec. 2008 15:42 
Men is in noord holland in de veronderstelling dat er in de winter niet op een motor gereden wordt.
Misschien waait het iets te hard daar boven, hieronder zitten we wat meer beschut. Ik hoop dat je straks weer wat te roddelen hebt.

Groetjes Cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 28 dec. 2008 21:20 | Aangepast door: MAST 
Hij staat te koop, kijk maar HIER
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver lswarte
Gast 
#4 | Geplaatst: 29 dec. 2008 08:45 
Hé Dirk, wat mij betreft is er gewoon stamtafel. Norbert en ik zijn er gewoon. Als jij ook komt is het feest! Groetjes, Laurens.

Schrijver gompie

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 29 dec. 2008 11:35 
ok, dan vieren we feest!
Rookworst zonder R is ook worst!

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Waar is m'n stamtafel gebleven ???

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven