Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Boekel voor de Belgen

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver terry

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 3 juli 2003 23:31 
Hallo Belgische Cx'ers
Wie kan er al ongeveer vertellen wie er naar het cx-weekend gaat in Boekel ? Het is nu bijna verlof voor iedereen, en na een verdiende rust zal het er vlug zijn.
Laat eens iets weten.
debeuleterry@email.com
tel. 052/45.17.36

Schrijver Wilma
Gast 
#2 | Geplaatst: 4 juli 2003 09:50 
Hallo Terry,

Wilma en ik zochten wel te gaan vanuit Kasterlee. Aangezien wij import Belgen zijn, weten wij precies waar Boekel is te vinden en hoe je daar op recreatieve wijze kunt komen.

groeten Jan en Wilma

Schrijver Ronny Harings
Gast 
#3 | Geplaatst: 5 juli 2003 13:26 
Dag Terry hier Ronny uit Bree ik ben ook vanplan naar Boekel te rijden samen met echtgenote .

Schrijver terry

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 6 juli 2003 00:00 
Dat zijn er nu dus al 4 (excl. ikke)
Als we na de vakantie (zo halfweg augustus) al een groepje samenkrijgen kunnen we misschien eens een plek afspreken om samen te komen. Jan en Wilma weten toch de weg ... dus hoeven we ons daar geen zorgen over te maken.

Alvast bedankt
Terry

Schrijver Wilma
Gast 
#5 | Geplaatst: 6 juli 2003 21:15 
Dan komen jullie naar Kasterlee, dat is tegen de grens en dan naar Boekel....

Laat wat horen.

groeten Jan en Wilma

Schrijver udent

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 8 juli 2003 23:03 
He Terry, krijg je toch nog heel wat aanhang in Belgie.
dat vind jij prachtig, temeer omdat je zoveel werk van Vechta hebt gemaakt in Belgie , en je daar alleen Alain had om mee te rijden.
Zo dadelijk worden we nog overspoeld door de zuidelijke buren, maar : hoe meer zielen , hoemeer vreugd.
tot ziens , Theo.
theo cx ds

Schrijver terry

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 8 juli 2003 23:54 
Hé, Theo. Mooi dat je dit berichtje er tweemaal opzet. Dat zal ons Belgen misschien aansporen om jullie te overspoelen ??
We hebben nog een tijdje en de persoonlijke mails onder de Belgische leden vertrekken deze week nog. Dan drie weken verlof en dan gaan we verder op zoektocht.
Groetjes aan alle NL cx'ers (en GL'ers)

Schrijver lainke
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 9 juli 2003 23:26 
yo de Belgen,
Lainke zal ook weer van de partij zijn
Laat maar weten wanneer we kunnen vertrekken
Gr. Alain

Schrijver terry

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 10 juli 2003 00:09 
Hallo iedereen.
Heb ondertussen al een deal met Floris.
We moeten met 10 zijn!!!
We hebben nog tijd dus jongens ; haal hem buiten,poets hem op,zet hem al klaar aan de voordeur en men zegge het voort.

Schrijver wasbeer
Gast 
#10 | Geplaatst: 28 juli 2003 19:55 
hallo allen

ben blij te horen dat er al wat belgen naar boekel gaan!! ik zal niet van de partij zijn, maar misschien lukt het een andere keer wel.

hou jullie recht ;)

bart

Schrijver twoowheels
Gast 
#11 | Geplaatst: 28 juli 2003 23:14 
hallo belgie
hier den yvan nog nen keer lang geleden ik weet het wel maar na wat problemen met de schat thuis terug bezig met mijn minnares.de cx 500.ik kom zeker ook naar boekel alhoewel ik enkel de zaterdag kan komen .is toch de voornaamste dag naar ik verneem dus dat mag geen probleem vormen
tot later jongens en ook meiden

Schrijver terry

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 16 aug. 2003 00:03 
Zoals gezegd : we zijn nu half augustus. Aan alle Belgische CX rijders een oproep om even naar Boekel te komen. (hopelijk is mijn motor ondertussen al in orde)
Wie kan me ondertussen al zeggen wie vertrekt op vrijdag;of zaterdag en/of wie er een overnachting(en) bijneemt.
Graag antwoord tegen ten laatste 28 augustus dan kan Coen ook verder met de inschrijvingen. Indien reeds ingeschreven : prima en bedankt.

Schrijver Roothaj
Gast 
#13 | Geplaatst: 18 aug. 2003 21:46 
Hallo

Schrijver Wilma
Gast 
#14 | Geplaatst: 18 aug. 2003 22:45 
Nog een keer...
Hallo
Wilma en ik vertrekken vrijdag vanuit Kasterlee. Zoals gezegd, wij kennen de weg, laat ons even weten wie er zin heeft mee te rijden en hoe laat.

groeten jan en Wilma

Schrijver terry

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 26 aug. 2003 23:23 
Aan onze Nederlandse vrienden; en dan ook speciaal aan Floris die nu al in zijn haar krabt.
Ik,Jorgen,Alain,Yvan,Ronny en echtgenote,Rupert en zoon,Luc en echtgenote,en als we dan Jan en Wilma ook als Belgen mogen meerekenen (als het mag?) zijn we dus met minimaal 10!
En we hebben nog een ruime week te gaan... Floris ? je komt toch nog ?

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Boekel voor de Belgen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven