Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Vehikel oldtimer beurs 6-7-8-maart

 
Schrijver Floris
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 5 maart 2009 22:18 
Dit weekend is de Vehikel oldtimer beurs voor tweewielers: motoren, bromfietsen, fietsen, scooters en alles daaromheen.

vrijdag 14.00-20.00 uur
zaterdag/zondag 10.00-17.00 uur

Veemarkt
Sartreweg 1-3
Utrecht
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Peter1
Gast 
#2 | Geplaatst: 6 maart 2009 07:43 
Jep, 8maart te vinden.
Niet specifiek voor CX--onderdelen overigens

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 6 maart 2009 20:13 
Ik moet helaas verstek laten gaan. Had me er wel erg op verheugd, ook al een kaartje gekocht, maar ja...

Veel kijk- en koopplezier ieders!
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver jost

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 6 maart 2009 21:38 
Floris,
Bedankt, was het vergeten.....
Nu de zondag gepland.
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 6 maart 2009 23:34 
idd, goed dat je 't zegt Floris, bedankt. Ga proberen Zaterdag even te gaan. Je weet nooit wat je er vindt. Meestal weinig, ok, maar al dat spul is wel leuk.

gr. Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Floris
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 7 maart 2009 00:48 
Ik was er vandaag. Zoals gebruikelijk veel Engels spul en BMW onderdelen. Heeeel veel brommers (voor mij niet interessant) en nauwelijks CX onderdelen. Het enige wat me opviel was een gloednieuwe CX tank (rood) model 1978. Ik heb maar niet naar de prijs gevraagd.
Gekocht: een mooie set van 6 Knipex tangen. En dus heb ik toch nog iets leuks gescoord.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Peter1
Gast 
#7 | Geplaatst: 7 maart 2009 06:36 | Aangepast door: Peter1 
JiMi
undefined:
Ik moet helaas verstek laten gaan. Had me er wel erg op verheugd, ook al een kaartje gekocht, maar ja...

Veel kijk- en koopplezier ieders!



Helaas te kort dag, want ik had anders wel het kaartje voor een leuke prijs willen overnemen, want de oudste zoon wilde a.s. zondag ook mee.

Schrijver Peter1
Gast 
#8 | Geplaatst: 7 maart 2009 06:38 
Heb al begrepen van vehikel-gangers dat het loont om prijzen te vergelijken. Vooral met gereedschappen.
Ach, zo is het toch elke keer

tip: laat het geld niet uit je portemonnee glijden.

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 7 maart 2009 19:25 | Aangepast door: brinkcx 
Toch nog een automatische spanner en een setje CX inlaat isolatortjes (NOS maar wat vervuild) gescoord voor weinig....

Niet dat ik ze nou hard nodig had maar laten liggen kon ik ze ook niet. Als er iemand nog dringend verlegen zit om verse inlaatstukjes voor de CX ? (inmiddels naar Hansv verkocht)

gr. Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver udent

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 7 maart 2009 19:48 
morgen even naar toe, ik heb banden besteld voor onze Messerschmitt, bij Jeckel, die bandenboer die altijd bij de ingang staat.Hij heeft ze gereserveerd voor mij. Ook moet ik nog een accu 52515 hebben voor de messerschmitt.

Misschien zie ik nog iemand.

Gr theo
theo cx ds

Schrijver MIOB
Gast 
#11 | Geplaatst: 7 maart 2009 21:00 
Voor de goede zoekers ligt er in hal 2 een marshall 2 in 1 uitlaatsysteem. NIet in topstaat, maar zo op het eerste gezicht geod bruikkbaar. Ik heb niet naar de pijs gevraagd.

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Vehikel oldtimer beurs 6-7-8-maart

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven