Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Keienrit

 
Schrijver Jan
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 5 april 2009 22:16 | Aangepast door: Jan 
He Marcel,

Hoe was de Keienrit? Veel CX-rijders? Het weer was geweldig.
Ik heb mijn Custom na zeven maanden uit het vet gehaald. Accu vullen, opladen, en rijden.

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 5 april 2009 22:49 
Hallo Jan, de rit was voor "mijn" motorclub wel goed. We hadden voor het eerst sinds jaren een goede opkomst.
Het weer was was hier tot een uur of 2 's middags nog niet helemaal zoals verwacht. (Ondanks dat we vlakbij het altijd zonnige Nijkerk liggen)
De rit was mooi volgens de mensen die hem gereden hebben. Ik kon door omstandigheden de rit zelf niet rijden. Maar ja, ik had 'm samen met een maatje uitgezet en kende de route.
En geen CX gezien. Wel iemand die jaren een CX gehad heeft, en die nu aan zijn jongere broertje gegeven heeft.
Volgend jaar een nieuwe kans, ik zal iets eerder doorgeven wanneer de rit weer in de planning staat.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Keienrit

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven