Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Tulpenrit, Bollenstreek rit

 
Schrijver Oeroeboeroe

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 20 april 2009 21:40 
Beste CX en GL vrienden en vriendinnen,

Ondanks dat ik het wilde organiseren, en er eigenlijk heel veel op mij afkwam, gaat het mij niet meer lukken om een rit in de Bollenstreek te organiseren. De redenen zijn vrij eenvoudig; het had het afgelopen weekend moeten gebeuren, want volgend weekend, is er hier in de bollenstreek het bloemencorso, en is er gewoon geen doorkomen aan.. zelfs lopend niet.. op zondag is er de onderdelenbeurs, en als we praten over het weekend van 2-3 mei, zijn hier de tulpen al gekopt, en dat betekent geen mooie bollenvelden in al hun pracht en praal met mooie kleuren.

Ik zit nog wel aan een tocht te denken, maar dan wat later in het jaar, en met wat meer voorbereiding, en wat meer hulp, moet dat wel kunnen lukken. En voor volgend jaar heb ik nu meer tijd om het te organiseren, en hoop ik ook wat hulp uit de omgeving te krijgen om het rond te krijgen.

Ik heb in iedergeval veel informatie van Laurens gehad, over het opzetten, en regelen, maar ook het uitzetten van een leuke en bovenal ook veilige route is best een flinke klus..

dus helaas dit jaar geen Tulpenrit of Bollenstreek rit..

Ik ga me wel druk maken voor een rit hier in de omgeving van het groene hart, is ook mooi..
Ik zal jullie hiervan via het forum op de hoogte houden..

verdrietig, maar toch...

Dick
Als ik er onderdoor kan rennen is het groter dan ikke...

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 20 april 2009 22:22 
Hallo Dick,

Ik was er al bang voor dat het te kort dag zou worden om wat te organiseren.

Ik help graag mee met een rit later dit jaar. Het groene hart is ook erg leuk om een toer door te maken.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver Oeroeboeroe

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 20 april 2009 22:40 | Aangepast door: Oeroeboeroe 
Hoi Wouter,

hardstikke fijn dat je met een andere rit wil helpen,

Moeten we het dan de volgende keer bij de Stamtafel Bollenstreek maar weer over hebben.. en dat is al weer gauw, en de "Dwarsligger" doet het weer helemaal goed.. en dat is dan weer wel erg prettig..

Stamtafel Bollenstreek is op de laatste maandag van de maand.. dus let op!!

Maandag 27 April 20:00 uur, in Cafe slijterij Welgelegen aan de Jacoba van Beierenweg 92 in Voorhout... (ZH) iedereen is welkom.!! tot dan!


Dick,

Die wel weer een beetje over het verdriet heen is..
Als ik er onderdoor kan rennen is het groter dan ikke...

Schrijver Peter1
Gast 
#4 | Geplaatst: 24 april 2009 16:32 | Aangepast door: Peter1 
Over de tulpenrit: nu las ik in het huis-aan-huis krantje dat de motorbeurs in Wieringerwerf op de 26ste is en de rit op de 27ste.

Ik kom er op de site niet echt wijs uit(of ik lees er langs) dat kan ook natuurlijk.

Iemand?

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Tulpenrit, Bollenstreek rit

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven