Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

20 jarig bestaan CX-club Denemarken

 
Schrijver kuipwillem

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 20 juli 2003 20:50 
Hallo allemaal,

naast het CX-treffen Vechta in Duitsland afgelopen 20-22 juni waar enkele leden heen zijn geweest, is er ook een treffen in Denemarken. Dit treffen zal voornamelijk in het teken staan van het 20-jarig bestaan van deze club. Ze willen o.a in het Guinnes Book of Records komen. Hiervoor moeten er meer dan 221 Honda CX/GL motoren aanwezig zijn. Ik ben van plan te gaan mits het weer een beetje meewerkt (geen regen) en ben benieuwd of er meerdere geintereseerden zijn die met mij mee willen naar dit treffen. Ik wil donderdag 7 augustus vertrekken, een overnachting in de buurt van Hamburg en 10 augustus weer terug naar NL.

Indien je geinterreseerd bent om met mij en, wie weet, hopelijk vele andereen af reizen naar Denemarken laat dit mij dan even weten middels E-mail: kuipwillem@hondacx500.com, zodat we het e.e.a kunnen afspreken. Ook voor vragen kun je daar terecht.

Groeten,

Willem Kurvers

Schrijver kuipwillem

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 20 juli 2003 20:53 
O,ja bijna vergeten: meer info op de CX-site onder het kopje Ön the road"

Schrijver Floris
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 31 juli 2003 08:52 | Aangepast door: Floris 
Willem, hebben zich nog mensen van de club bij je aangemeld of ben jij de enige die naar Denemarken gaat?

Floris
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Jan
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 4 aug. 2003 20:23 
We rijden met z'n drieën.

Jan

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 20 jarig bestaan CX-club Denemarken

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven