Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Moema

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver blondie
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 3 aug. 2009 21:29 | Aangepast door: blondie 
Dag beste Honda cx vrienden,
Heel lang geleden dat jullie van mij nog iets hoorden maar dat komt door allerlei persoonlijke redenen en zeker niet door het gebrek aan intresse of liefde voor mijn silverwing, laat dit duidelijk zijn!!
Al ettelijke jaren is het een traditie geweest om mijn verjaardag op het SJK treffen te vieren te midden van jullie allemaal, maar helaas dit jaar voor de eerste keer in 5jaar zal dat niet zijn, ik ben namelijk Oma geworden van een heel klein meisje "LOTJE" geboren op 31 juli ll. die moema's kostbaarste schatteke is... Grootmoeder, oma of bomma klonken me te oud in de oren dus vandaar "MOEMA" maar mede daardoor is het onverwacht zo dat mijn 4dochters en mijn kleindochter mij willen bij zich hebben op deze dag en ik heb besloten om mijn aanwezigheid uit te stellen tot volgend jaar, tenzij er een andere samenkomst tussendoor nog de mogelijk geeft om jullie terug te zien, dus bij deze wens ik iedereen een heel fijn weekend toe op SJK, drink er ene op mijn gezondheid zou ik zeggen, ik zal in gedachten ongetwijfeld ook bij jullie zijn! Proost
Blondie oftewel Wittepenne

Schrijver Engeltje

Moderator 
#2 | Geplaatst: 3 aug. 2009 21:35 
GEFELICITEERD!!!! Moema!!

Dit zal dus je nieuwe naam binnen de club zijn.......althans voor mij...

We zullen er zeker op drinken op die kleine meid..

Zet je er nog een foto-tje op de site, jij samen, als kersverse moema, met Lotje?

Lieve groetjes en knufs
Coen, de kids en Lieke
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver blondie
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 3 aug. 2009 21:48 
Hier komt het geboortekaartje door moema ontworpen en door de tante, mijn oudste dochter, gerealiseerd......... Geniet effe mee

Schrijver Engeltje

Moderator 
#4 | Geplaatst: 3 aug. 2009 21:53 
uuhhhhhh..............ik wil heeeeel graag genieten.......

wacht dus met rustige spanning af...

Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver blondie
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 3 aug. 2009 21:55 
LOTJE

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 3 aug. 2009 21:56 
Nou Blondie,

Van harte gefeliciteerd met de kleine Lotje!! En Moema is een mooie koosnaam voor Grootmoeder, oma of bomma hoor!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver blondie
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 3 aug. 2009 22:05 
LOTJE

Schrijver blondie
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 3 aug. 2009 22:07 
heb moeite om foto's te plaatsen, krijg ze er niet op blijkbaar

Schrijver udent

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 3 aug. 2009 22:07 
Caroline en Rene, ven harte gefeliciteerd van ons, doe de felicitaties ook aan de moeder: Janice en de vader.

Moema, oma, grootmoeder enz, en wat denk je van omi???

Groeten Theo en Dianne.
theo cx ds

Schrijver puk
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 3 aug. 2009 22:07 | Aangepast door: puk 
Alvast een eerste foto



alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver blondie
Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 3 aug. 2009 22:09 
en ik wil zo graag pronken met haar!!!!!!!!

Schrijver Engeltje

Moderator 
#12 | Geplaatst: 3 aug. 2009 22:12 
Zo noemde mijn kinderen mijn moeder in het begin ook en ik ook mijn oma........
Ik vind Moema leuk klinken !

Maar wat is ze lief.....

Super!!

Lieke
(die het tien jaar geleden voor het laatst ook mocht meemaken....)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver blondie
Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 3 aug. 2009 22:12 
geboortekaartje probeer ik erop te krijgen, laatste poging

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 3 aug. 2009 22:14 
Gefeliciteerd met Lotje.

Begrijpelijk dat je niet gaat SJK-en, als je zoiets moois vast mag houden !

Toch jammer, maar misschien een volgende keer weer wel ?

Harmony,
Hans.
( nog geen opa ..... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver blondie
Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 3 aug. 2009 22:16 
Tja op deze foto is ze slechts een half uurtje geboren en moema was erbij toen ze op de wereld kwam, als steun en supporter, ik ook 10jaar geleden voor het laatst zelf meegemaakt Lieke, maar het blijft zoiets wonderlijks, zo speciaal, 3generatie's in de verloskamer, vrouwen onderonsje was het, hihihi
Ik ben gelukkig, wat wil een mens toch méér verlangen van het leven.............

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Moema

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven