Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Moema

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver blondie
Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 3 aug. 2009 22:21 
Dat opa worden kan altijd nog komen Hans, Puk is in elk geval ook Poepa geworden, hihihi

Schrijver Engeltje

Moderator 
#17 | Geplaatst: 3 aug. 2009 22:23 
Ik heb het 10 jaar geleden voor het laatst dan bij mezelf meegemaakt, er was nog net een 4 generatie met mijn Omi (toen 88 jaar) erbij (ze was niet bij de geboorte hoor, maar wel heeeel snel erna).

Bij een geboorte van anderen was ik 6 jaar geleden voor het laatst, bij de geboorte bij Michaelr zijn tweeling...dat was ook een super ervaring. Zeker als het er twee zijn.

Ja gelukkiger kan je niet zijn, en geniet er van meid. SJK's komen er meer, maar een kleinkind deze wereld op mogen begeleiden, is nog kostbaarder.

Lieke
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver blondie
Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 3 aug. 2009 22:25 
Ja is hier ook een 4-geslacht met mijn mama, ons "moeke" die is slechts 68 lentes, wie weet als Lotje er even snel als moema en mama bij is word het mettertijd een 5-geslacht

Schrijver ben bons

Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 3 aug. 2009 23:10 
Caroline en Rene,

Van harte proficiat met die kleine meid.
wordt het ook een nieuwe telg aan de cx roots?

Gr Ben en Henny

Schrijver terry

Forum Lid 
#20 | Geplaatst: 3 aug. 2009 23:12 
Van harte proficiat Wittepenne,
en natuurlijk de dochter en kleindochter ook.
Profiteer ervan.
We zullen jullie missen in SJK.

Ik spring nog wel eens binnen in Hasselt.

Groetjes

Terry

hier zijn het allemaal jongens ...

Schrijver blondie
Forum Lid 
#21 | Geplaatst: 4 aug. 2009 07:32 
Dat het een cx telg word dat staat vast, dat zal ze van de moema met de fles meekrijgen!
Bedankt allen voor de felicitatie's

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Moema

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven