Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

25 april, onderdelenbeurs

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 22 april 2010 21:30 
Hoi.
Ja dat had ik al gezien. Maar het zou voor mij een goeie reden zijn om zondag even naar Veghel te komen, want ik wil natuurlijk niet met lege handen naar huis.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Dre67
Gast 
#17 | Geplaatst: 23 april 2010 07:44 
Daar is nog zat ander spul wat de moeite waard is en je ziet de mensen die je hier spreekt ook eens life.
Ik heb zelf eigenlijk ook niet zoveel nodig maar ga meer voor de contacten.
En wie weet wat ik nog tegen kom.
Weet nu al wel dat ik in ieder geval niet met lege handen naar huis ga.

Groeten,

Dré

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 24 april 2010 13:18 
Hoera, ik heb goedkeuring gekregen van mijn vrouw om morgen even langs te komen in Veghel! En ik hoefde niet eens zo hard te slaan

Is het een idee om stickervellen (etiketten) + stiften bij de ingang klaar te leggen, waar bezoekers hun nickname op kunnen schrijven? Dat is makkelijker om mensen v/h forum te herkennen.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver jos blezer
Gast 
#19 | Geplaatst: 24 april 2010 13:50 
@ Beinhart
Hallo Werner je heb een pb tje over dat achterspatbord van custum.
Ik ben zeker van plan om naar Veghel te gaan. dus wellicht tot daar.

Groeten Jos

Schrijver beinhart

Bestuur 
#20 | Geplaatst: 24 april 2010 16:32 
hoi jos,

je hebt een pb'tje terug, neem het spatbord mee..

groetjes werner (roy komt ook mee)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#21 | Geplaatst: 25 april 2010 18:53 
Wou effe kwijt dat ik een prima ochtend/middag heb gehad in Veghel! Heb voor een paar tientjes wat mooi spul kunnen scoren. Heb zelfs nog een onderdeel verkocht dat ik al bijna in de kliko gegooid had. Verder diverse "bekenden" v/h forum gespot en gesproken. Erg leuk allemaal. Chapeau voor de organisatie voor deze geslaagde dag!
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Tanoki
Gast 
#22 | Geplaatst: 25 april 2010 18:56 
ha allen, ik heb ook geen nieuwsbrief gehad hoor, anders was ik zeker gekomen.. ik hoop dat het leuk is geweest...

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 25 april, onderdelenbeurs

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven