Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Wat een streek!!! Stamtafel Bollenstreek

 
Schrijver Oeroeboeroe

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 1 juni 2010 11:41 
Ja, het mag een zeer geslaagde avond genoemd worden.. inplaats van doorgaans een stuk of vier, nu met negen man!!! wat een streek!!!! had ik mij niet op voorbereid, anders was ik op de GL gekomen..

Het weer werkte natuurlijk ook mee, maar er waren een hoop mensen, en vooral nieuwe.. Toto, met broer Tete uit Heerhugowaard, of was het Abu Dabi??? Pjotter helemaal uit zuid Spanje.. Joost, Foppe uit Rijnsburg, Jan uit Warmond, op een prachtige CX 500 Sport, waar driftig op geboden werd ... het was zijn vijfde motor sinds september..
Ook Kuipwillem, Laurens en ik.

Al met al een zeer geslaagde stamtafel!!! en natuurlijk eind juni (28) doen we het nog een keer...
gaan we dan een aanslag doen op het Guinness boek??? nou iedereen is gewoon welkom.!!!! en het weer zal dan ook wel weer meewerken..

allemaal bedankt voor een leuke avond, de foto's zijn al naar Mast gestuurd en mocht je ze in een hoge resolutie willen, stuur dan maar een mailtje...

Groeten,
Als ik er onderdoor kan rennen is het groter dan ikke...

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 1 juni 2010 19:26 | Aangepast door: coenox 
Goed om te lezen. En jammer dat ik het gemist heb. Zodra ik in de gelegenheid ben, ben ik erbij. Ben benieuwd naar de foto's.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 1 juni 2010 20:59 
Foto's staan in het album!
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Wat een streek!!! Stamtafel Bollenstreek

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven