Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

sjk 2010 foto's

 
Schrijver mai

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 3 sept. 2010 23:35 
Wie heeft er foto's waar deze oma op staat met de aanhanger met Bo erin, wedstrijd langzaam rijden, heb er nl. alleen 1 zonder haar gevonden.

Stuur je me dan svp een pb tje dan mail ik mijn emailadres mits ik je ken.

greetzz Mai
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver mai

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 3 sept. 2010 23:36 
En naar wie kan ik mijn sjk foto's sturen zodat die hier ook op komen te staan??
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 3 sept. 2010 23:47 
Mai, Stuur ze naar Frans, of naar : stamtafels 2 gmail.com
(vul voor de 2 een @ in, en zonder spaties)
Of zet ze zelf op picasa of mijnalbum oid en plaats een link daarnaartoe.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver mai

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 3 sept. 2010 23:55 
thxxxxxxxxxxxxxx Macel


xxx mai
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver beinhart

Bestuur 
#5 | Geplaatst: 4 sept. 2010 00:03 
ik heb zo ook nogmaar een keer gestuurd, mijn foto's hebben ze er ook niet bijgezet...

groetjes werner (als je die allemaal gezien hebt is het weer bijna sjk 2011)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver mai

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 4 sept. 2010 19:33 | Aangepast door: mai 
Joa joa Beintje maar zou graag enkele ikzelf op de motor foto's willen hebben en zeker net als ik vanaf eind juni op mijn stickers wachten , introductie presentje , maar is me 23 aug. nogmaals beloofd en Theo gaf het door, dus zal ik ze eerdaags wel ontvangen voor de 23 ste sept. neem ik aan... moet in 1 maand lukken toch.
Kijk di. 30 aug. jl. om 12.30 uur bestelde iemand iets bij mij en woensdagmorgen had diegene het al aangetekend ontvangen, het is zo simpel allemaal, gewoon na kantoortijd snel inakken en om 17.58 uur bij de tnt binnen vliegen, ....gelukt hartkloppingen maaaaar voldaan moe hahaha.. en de volgende dag een blij dankwoord via de telefoon.
Dat is zaken afhandelen. !!!

Fijn weekenddddd Mai
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 sjk 2010 foto's

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Oldwood ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven