Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Lokatie voor CX treffen

 
Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 10 sept. 2003 14:01 | Aangepast door: coenox 
Met Boekel vers in het geheugen, is het tijd om alweer aan volgend jaar te denken. Vanwege de kosten voor deelnemers en de vele regels twijfelden we over geschiktheid van de camping. Achteraf bleek het allemaal mee te vallen. Maar wat ik graag zou willen weten: Vond je deze lokatie geschikt ? Weet iemand een beter terrein, bijvoorbeeld een scoutingterrein met faciliteiten dat we helemaal voor onszelf kunnen huren. Graag je mening of suggesties.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Ray
Gast 
#2 | Geplaatst: 10 sept. 2003 23:42 
Hoi Coen,
Zoals ik al vertelde ben ik twee jaar geleden op een scoutingterrein in Valkenswaard geweest. Een stenen gebouwtje midden in de bossen, doushes en toiletten aanwezig. Zelf een bar gemaakt van tafels in de ruimte die zich perfect leende voor een (toen) wild feest met een gave band (Buckshot). Heb toen ook nog ge- dj-eet met gehuurde installatie en CD-s. Meer dan voldoende ruimte voor een stuk of 80 tenten ofzo.
Groeten
Ray (die nog maar net is bekomen van afgelopen weekend)

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 11 sept. 2003 11:06 
Coen ,kijk ook even naar de reactie van Niek vd Heijden bij "op naar Boekel 2004".
Marcel (a'foort)
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Lokatie voor CX treffen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven