Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /   
 

Aparte cafe racer

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver borisz
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 7 mei 2013 12:15 
Een vriend van me wees me vanochtend op dit exemplaar op marktplaats. Heel apart. Ik vind vooral hat achterwiel wat nu voorin zit heel mooi. Zit er ook aan te denken om het bij een van mijn cx'jes ook te doen.
Wie later remt is langer snel!

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 7 mei 2013 12:20 
samken verschillen.
Iets lager was mooier geweest.

Gretjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 7 mei 2013 13:45 
Ik zat eens te kijken....naar het voorwiel.... Heeft 'ie nou een achterwiel als voorwiel gebruikt?

't Zal wel.
Weer iemand heel erg blij dat er geen APK voor motoren is. Hoef je je ook niet aan regels te houden.

Harmony,
Hans.
(regel gevoelig )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Nocx

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 7 mei 2013 13:47 
Quote : "Ik verkoop hem om aan mijn andere project te beginnen de cadillac op de achtergrond .... "

Voor die prijs verkopen is nog maar de vraag, om iets te verkopen moet je namelijk altijd met z'n tweeën zijn.

En ben het met Marco eens. Als lelijk zeer deed stond hij de hele dag te janken.

Iedereen wist dat het niet kon, totdat er iemand kwam die dat niet wist.

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 7 mei 2013 14:30 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
Hopelijk verkloot hij die Cadillac niet, maar misschien maakt ie er een cabrio van met zwembad, zaagt ie het dak er af en last het er omgekeerd weer op.......
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver beinhart

Bestuur 
#6 | Geplaatst: 7 mei 2013 19:29 
hij heeft een achterwiel als voorwiel, hoelaat wil hij stilstaan met 2 trommelremmen?
deze is net zo lelijk als die chopper die er laatst opstond...

groetjes werner (ieders zijn eigen smaak)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 7 mei 2013 19:37 
Geen kilometerteller te zien, maar wel een toeren teller.
Geeft wel aan waar de prioriteiten liggen.....

Harmony,
Hans.
( hoeft het gelukkig niet mooi te vinden )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Dre67
Gast 
#8 | Geplaatst: 7 mei 2013 20:20 
@ Hans, er past geen snelheid opnemer op een achterwiel.
Daarbij komt ook dat hij beste een wat stoerdere toerenteller had mogen nemen.
Maar in zijn geheel had het leuk kunnen zijn, maar helaas.
Ben het dan wel met Nocx eens, janken.

Gr, Dré
(kijk wel even een andere kant op)

Schrijver udent

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 7 mei 2013 21:45 
Toch wel goed bedacht, die andersom tank.

Gr Theo.
theo cx ds

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 7 mei 2013 22:31 
Ziet er toch mooi uit? Maar wat een geld zeg! En dan is 'ie nog niet eens matzwart!
En dat remmen... ach als het spulletje goed afgesteld blijft gaat dat wel goed hoor! 'k Heb al heel wat ouwe meukraces gezien met allemaal trommelremmen. Die remden harder dan dat wij met de schijfremmen doen.
Niet zo benauwd hoor, als het helemaal fout gaat dan stap je toch af?
En regels zijn er om te weten wanneer je ze overschrijd. Maakt het allemaal wat spannender.
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver coenox

Voorzitter 
#11 | Geplaatst: 7 mei 2013 23:35 
Ik vind het er niet mooi uit zien. Maar smaken verschillen inderdaad. Maar wat erger is, ik denk dat het voor geen meter remt en rijdt. Echt te veel geld hiervoor.

Ik ken een mooie die ook veel tijd en geld heeft gekost. Opnieuw een kwestie van smaak, maar deze vind ik wel mooi en rijdt veilig: motor van Udo
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver borisz
Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 8 mei 2013 06:56 
Ik denk dat het zelfs een van ons is. Kijk eens op: Smoelenboek / CX Custom caferacer project"

Lijkt er erg veel op.
Wie later remt is langer snel!

Schrijver mikenikebakker
Gast 
#13 | Geplaatst: 8 mei 2013 16:17 
Hahahah ja dat klopt het is mijn motor heb al nieuwe foto's op marktplaats gedaan hij is nu helemaal af zo als hij hoort te zijn. En die trommel remmen zijn helemaal top als ik iets harder zou remmen vlieg ik er overheen en zo super snel zijn deze motoren niet . En dan ook over het bedrag op marktplaats jullie weten toch dat dat marktplaats is jij krijgt er altijd als je geluk hebt een goed bod ik wou gewoon wat nieuws proberen maar hij heeft nu stikers en dat ziet er al een stuk leuker uit . En die grote toeren teller vind ik wel prima ik wou nog een km teller er op zetten en heb een digitale gekocht gewoon voor de fiets die dingen gaan tot de 200 km per uur en kan ik instellen op de grote van de banden . Maar jammer dat veel mensen hem niet mooi vinden maar gisteren zat ik 1 uurtje op het terras met een biertje en de motor in het zonnetje er zijn wel 15 a 20 foto's gemaakt door oudere mensen en jongeren en 2 keer vroeg men of ik misschien een kaartje voor ze had . Dus er zijn gelukkig nog genoeg mensen die hem wel erg mooi vinden

Mvg Michael

Schrijver borisz
Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 8 mei 2013 16:56 
De fotos zijn in ieder geval 100x beter dan de vorige. Ik ben wel benieuwd naar hoe je het achterwiel naar voren hebt gedaan. Ik heb hier nog een cx500c staan die een Indian look moet krijgen. Als ik binnenkort in de buurt ben ga ik zeker een kijkje nemen.
Wie later remt is langer snel!

Schrijver Arno Luierweert
Gast 
#15 | Geplaatst: 8 mei 2013 17:08 
Kun je wel een prijsje mee verdienen bij Vechta

Groet Arno

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /
 Aparte cafe racer

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven