Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /   
 

Aparte cafe racer

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver mikenikebakker
Gast 
#16 | Geplaatst: 8 mei 2013 17:42 
Zo moeilijk is het niet om je achter wiel naar de voorkant te zetten je moet alleen uitzoeken welke motor de juiste lagers heeft om de vooras er in te zetten maar de standaard voorvork is denk ik te smal voor het achterwiel maar bij mij kan je het niet echt meer zien heb alles weg gewerkt maar je kan altijd kommen kijken hoor


Of je kan hem kopen en kan je hem helemaal uit elkaar hallen hahahhaha


Mvg Michael

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 9 mei 2013 10:02 
"Typegoedkeuring" ?

Harmony,
Hans.
( ondertekening weer langer als bericht )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver dirk413
Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 9 mei 2013 12:09 
toch wel een mooi project geworden..
als je de donor morer ben het resultaat bekijkt, een wereld van verschil.

groet dirk

Schrijver borisz
Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 9 mei 2013 12:24 
Ik denk dat het met de typegoedkeuring wel goed zit. Het zou eventueel kunnen zijn dat de wielbasis te kort is geworden door de verhoging. En qua remmen: als het met de vertraging nog goed zit is er bij mijn weten niks aan de hand.

En Mike, kopen doe ik hem niet, ik heb hier zelf nog een hok vol cx'en staan. Maar dit geeft altijd stof tot nadenken en levert weer ideeën op.

In Hengelo is op 25 mei een "koning zelfbouwdag".
Wie later remt is langer snel!

Schrijver mikenikebakker
Gast 
#20 | Geplaatst: 9 mei 2013 12:59 
Ik denk dat koning zelfbouw dag wel heel leuk is maar ik hoop eigenlijk dat hij dan al weg is want mijn andere project staat klaar in de brug en kan ik niet wachten om met me cadillac uit 1952 te gaan rijden al heb ik wel met de cx500 project heel veel lol in het rijden die motoren hebben een mooi geluid en gaat harder dan ik dacht dus misschien dat ik nog eens iets van een CX bouw als ik er weer één op me pad tegen kom

Schrijver Boterkoek
Forum Lid 
#21 | Geplaatst: 10 mei 2013 20:32 
Moet zeggen dat hij er wel strak uitziet. Knap project! En zo te zien ook genoeg werk ingekropen.

Misschien een vraagje, welke fietscomputer heb je dat tot 200km/u gaat? Ben namelijk op zoek naar zo'n fietscomputer, kan er alleen geen vinden die over de 100 gaan, en staat er ook nooit bij tot hoeveel die gaan op internet. Logisch natuurlijk want tis voor de fiets

Schrijver mikenikebakker
Gast 
#22 | Geplaatst: 11 mei 2013 12:30 
Als je naar een brommer zaak of fiets zaak gaat hij zij tegen mij dat die tot de 200 kon gaan ze gebruiken die vaak ook op race scooters je kan ook op internet geloof ik digitale tellers vinden voor race scooters

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /
 Aparte cafe racer

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven