Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /   
 

Weer een caféracer..

 
Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 21 aug. 2013 09:55 
Het lijkt wel of alle speciale CX projecten op internet tegenwoordig caféracers zijn. Wanneer komt er weer een mooie 'old school' chopper voorbij? Maar goed, deze is toch wel weer heel mooi: CX caféracer

CX caféracer
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Boterkoek
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 21 aug. 2013 10:42 | Aangepast door: Boterkoek 
Ieder zijn smaak zou ik zo zeggen. De cx heeft ook gewoon veel potentieel voor zo'n project.

En deze CX is van een lid van het cx500forum. Gewoon ongeloofelijk prachtig tot in detail. Hier is zijn build blog, moet je eens zien van waar hij komt. Gewoon ongeloofelijk knap dat doen er niet veel na.

http://cx500forum.com/forum/cx-customization-modifications/8320-cafe-bike-buildup-80- cx500.html

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 21 aug. 2013 11:56 
Het is niet zo dat ik de caféracers niet mooi vind. Ik vind ze prachtig zelfs. Maar zou graag weer eens iets anders zien. Knap is het zeker.

Heb zelf al heel lang een project liggen waar ik maar niet aan toe kom. Wie weet, ooit. Maar zo mooi als dit zal ik het nooit voor elkaar krijgen.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 21 aug. 2013 12:11 
Mooi, minder is dus beter.
Ach zo ben ik ook nog bezig met een diesel project.
Wegen aanschaf van kinderen, gaat dat diesel project even niet door.
Sterker nog, ik houd me even bezig met meer haalbare projecten.
Ik ben al druk genoeg.

Groetejs marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver borisz
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 21 aug. 2013 14:26 
Hmm,

diesel project klinkt inderdaad erg interressant Marco. Kun je ons nog iets meer van dit verhaal vertellen?

Grtn uut Ljouwert
Wie later remt is langer snel!

Schrijver MAST

Moderator 
#6 | Geplaatst: 21 aug. 2013 15:47 | Aangepast door: MAST 
Mooie cafe racer. Maar hier een plaatje van een iets 'originelere' fiets. Mijn ' winterproject' een 500E.
Na vele uren arbeid is deze weer klaar voor gebruik!
CX500Euro
KLIK hier voor nog een plaatje

Marcel.( binnenkort is deze cx te koop)
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Arno Luierweert
Gast 
#7 | Geplaatst: 21 aug. 2013 16:02 
Mooie fiets Marcel

Groet Arno

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 21 aug. 2013 16:56 
Goed gedaan Marcel! We weten hoe druk je ermee bent geweest. Jammer dat je hem niet kon showen in SJK. Veel rijplezier ermee!
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver coenox

Voorzitter 
#9 | Geplaatst: 21 aug. 2013 17:06 | Aangepast door: coenox 
Hij is heel mooi. En ik heb hem al live gezien. Tja, stamtafel Groene Hart..

Veel plezier ermee Marcel! (Fijne vakantie gehad?)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 21 aug. 2013 19:42 
Nog even terug komen op die mooie café racer, daar hebben ze wel een heel mooie oplossing voor de altijd weer terug kerende gescheurde inlaat rubbers!! Erg mooi opgelost!!

http://www.bikeexif.com/wp-content/uploads/2013/08/1980-honda-cx500-3.jpg

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver MAST

Moderator 
#11 | Geplaatst: 21 aug. 2013 19:50 
Excuses voor het of topic gaan...
Dat zijn ook hele andere carburateurs die hij gebruikt heeft. Mooi gedaan allemaal. Zelfs de bedrading is onzichtbaar weggewerkt. Cardan en wielen van een GL1000, voorkant van een cbr600, kontje van twee stukjes tank van een custom.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Boterkoek
Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 21 aug. 2013 23:21 
Ja idd echt fantastisch gedaan. Ik denk dat iedereen zo zijn projectje heeft coenox En ik snap wat je bedoelt met dat je wat anders wil zien. Mijn projectje komt belange niet in de buurt van dit hehe.

De carbus zijn mikunis aangepast aan de cx. Ze zouden schijnt tot 10% vermogenswinst geven.

Schrijver Wtuinman
Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 21 jan. 2014 18:29 
Die het rustig aan maar kan bijna naar de poedercoater en dan is er een cx tracker/scrambler klaar dus idd geen caferacer heb foto's zat van ombouwen doe ik dan in een keer groeten wilmar

Schrijver toto

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 13 okt. 2014 06:15 
Ik kwam deze tegen op motor-forum.nl
Alleen nog de Savage en de Guzzi

Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /
 Weer een caféracer..

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven