Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /   
 

Goed nieuws!

 
Schrijver MAST

Moderator 
#1 | Geplaatst: 18 sept. 2013 23:23 | Aangepast door: MAST 
Ik zag op facebook dat David Silver binnenkort nieuwe kettinggeleiders en spanners voor de CX500 te koop heeft.
En nieuwe achterbruggen. Blijkbaar is het ze gelukt om die dingen opnieuw te laten produceren.
Marcel.
Davidsilverspares
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 18 sept. 2013 23:34 
Dat is inderdaad goed nieuws. Kettinggeleiders / spanners en achterbruggen zijn nou net die dingen waar een mens om verlegen kan zitten.

Harmony,
Hans.
( kan wel eens wat goed nieuws gebruiken )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver sieds

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 19 sept. 2013 10:46 | Aangepast door: sieds 
Die Chinezen kunnen ook alles namaken

CX500 Swingarm. Prototype of our latest replacement part. We have yet to test it for fit and functionality but hopefully it won't be too long before we can produce them as many a CX500 owner is riding around with rotting out swingarms.

achterbrug

Here is the CX500 that we just acquired to be the first bike to have our new swingarm fitted. We will soon have the desperately need cam chain guide and tensioner as well.

cx500 achterbrug testmotor
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Arno Luierweert
Gast 
#4 | Geplaatst: 19 sept. 2013 12:19 
CX500 Achterbrug. Prototype van onze nieuwste vervangend onderdeel. We moeten nog om het te testen voor de pasvorm en functionaliteit, maar hopelijk zal het niet te lang voordat we ze kunnen produceren als menig CX500 eigenaar rijdt rond met rottende uit achterbruggen.


Hier is de CX500 die we zojuist verworven op de eerste fiets om onze nieuwe swingarm gemonteerd zijn. We zullen binnenkort het hard nodig cam kettinggeleider en spanner ook.

Bedoel je dit Sieds

Goed bezig

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 19 sept. 2013 17:16 
Mooi, ik word daar wel weer vrolijk van.
Echter heb ik ook naar andere zaken gekeken, en de prijzen die hij er voor kan vragen.
In sommige gevallen was hij goedkoop.
in andere gevallen was hij zeker te duur. Ik ben dan een stuk goedkoper.
Echter zal ik in de toekomst wel contact met hem gaan zoeken, reden, kijken of er handel is.
Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 2 okt. 2013 20:40 | Aangepast door: JiMi 
Het gaat nog zeker 3 maanden duren voor de guides en tensioners klaar zijn.

Update op Facebook:

Steve Foster: I've got 3 engines and am about to do a rebuild on on to slip into my cafe'd CX, how long until the cam chain tensioners and guides? Be great to slot new parts in while it's apart
25 september om 5:20

David Silver Spares: Hi Steve, We have only just paid for the tooling so 3 months is my estimate
26 september om 5:36
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /
 Goed nieuws!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven