Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /   
 

Laat je vrouw motorrijden!

 
Schrijver Jottum

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 2 jan. 2014 00:26 

Schrijver Engeltje

Moderator 
#2 | Geplaatst: 2 jan. 2014 10:27 
Hoi Jottum

Je leest het verkeerd..
Volgens mij gaat het om de motorrijdster en niet om de motorrijder..

In het verslagje staat dat onze relatie spannender wordt wanneer wij op de motor stappen. Ik kan er niet uithalen dat de man (bijv. Coen) gelukkiger is geworden in zijn relatie of dat zijn sexleven beter is geworden doordat ik (wij vrouwen) motorrijd.

Verder lees ik: 60% van de motorrijdsters is tevreden over de relatie met hun partners..
Ik zou dus meerdere partners moeten hebben wil dus helemaal het ultieme geluk moeten krijgen met het motorrijden...

Verder is deze enquete niet eerlijk... Hij is gedaan door Harley Davidson.. daar zijn de mannelijke motorrijders schijnbaar onzeker over hun vrouwen? Of willen ze dat hun vrouwen juist gaan rijden omdat hun sexleven zo slecht is..

Lieke
(die heel gelukkig is met 1 partner en het komt niet doordat ik motorrijd..)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver sieds

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 2 jan. 2014 19:30 | Aangepast door: sieds 
En dan gaat dit er nog aan vooraf Lieke.

De gemiddelde vrouw kust vijftien mannen, heeft twee lange relaties en heeft twee keer intens liefdesverdriet voordat ze 'de ware liefde' vindt.

Daarnaast hebben vrouwen gemiddeld vier keer een one night stand voordat ze zich definitief settelen. etc

Mannen iets meer

zie voor hele verslag: NU.nl 'Overig' op je mobiele telefoon.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver jakob

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 2 jan. 2014 20:24 
o.k. dan...

gaat 2014 een spannend jaar worden ;)

Eva wil meer gaan motorrijden !!
V2 vs Twin . Ervaring is kennis die je krijgt, kort nadat je het nodig had.

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 2 jan. 2014 21:25 
Mannen het is een enquête en zeker geen empirisch onderzoek, en derhalve nietszeggend. Dus houd de hand op de knip. Ga zeker niet over tot de aankoop van een motor voor uw echtgenote als uw liefdesleven – zo u die nog heeft- u lief is.
Onderzoek van de Universiteit van Brisbrain heeft namelijk uitgewezen dat bij motorrijdende dames - als gevolg van de trillingen van de motor ( vaak een ouder type ) en de daaraan gekoppelde herhaaldelijke orgasmen – het libido drastisch daalt.
Motorrijdsters waarvan eerder was vastgesteld dat ook zij met deze opmerkelijke "relatie "te maken hadden, bleven zelfs na confrontatie met de uitkomsten van het onderzoek, categorisch ontkennen.
De echtgenoten van deze dames zijn van de uitkomsten overigens nooit in kennis gesteld.

Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 2 jan. 2014 22:10 
Allemaal heel interessante feiten en feitjes hierboven. Ja, een schatkamer aan dingen waarvan ik niet wist dat ze waard waren om te weten.
En weet je.... ik weet nog steeds niet of ze het waard zijn te weten....

Harmony,
Hans.
( en nee, ik zie mijn vrouw nog niet motorrijden....... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver beinhart

Bestuur 
#7 | Geplaatst: 2 jan. 2014 22:43 
ik zie mijn vrouw ook niet motorrijden, ten 1e ik ben niet getrouwd en ten 2e chantal wil ook nooit trouwen...
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 3 jan. 2014 00:12 | Aangepast door: Jottum 
Deze meneer heeft ook de enquête gelezen en heeft hoge verwachtingen. Denkt in ieder geval aan zijn eigen veiligheid...

Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 3 jan. 2014 15:58 | Aangepast door: Erik1 
Of deze...

http://4.bp.blogspot.com/-4uoiQb5i8vA/UoIn4_ps_kI/AAAAAAAAFoE/LJ0MJPGhUIU/s1600/motor324.PNG

Hoe veilig wil je het hebben...

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver dirk413
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 4 jan. 2014 21:33 
Mijn vrouw heeft nu ook rijles en hoopt dit voorjaar de nederlandse wegen te gaan berijden op een Cx Custom..

groet Dirk413

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 4 jan. 2014 21:35 
Bofkont. !

Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver sieds

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 4 jan. 2014 22:51 
Misschien zien we jouw vrouw straks wel vaker dan jijzelf
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /
 Laat je vrouw motorrijden!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven