Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /   
 

Motorschoenen gezien

 
Schrijver JiMi

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 9 mei 2014 21:38 
Als je nog goeie motorschoenen wilt hebben, kijk dan eens naar deze Meindl Army Pro schoenen. Ze zijn waterdicht, stevig en je kunt ze ook als gewone wandelschoen gebruiken. Gezien de prijs echt een buitenkans. Ik heb ze zelf ook.

URL
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 10 mei 2014 21:34 
En weg zijn ze
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 12 mei 2014 14:41 | Aangepast door: coenox 
Jammer dat ik ze niet meer hebben kunnen zien. Lieke en ik heb allebei Nederlandse Legerkisten (de moderne variant) gekocht.

Legerkisten
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 12 mei 2014 19:39 
Ben tzt benieuwd naar jullie ervaringen met deze kisten, wat betreft warmte en waterdichtheid e.d.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Engeltje

Moderator 
#5 | Geplaatst: 12 mei 2014 20:06 
Warm zijn ze zeker...Ik heb ze al aan gehad..
maar nog geen motor mee gereden.
Waterdicht zijn ze ook.. de flap van de schoen is 'dicht'.. enne (Nederlandse) legerkisten die niet waterdicht zijn kan niet hè?

Lieke
(Die nu al weet dat we er heel veel plezier aan zullen hebben..)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver chantal

Bestuur 
#6 | Geplaatst: 12 mei 2014 21:04 
sinds ik niet meer in mn motorschoenen kan door vochtprobleem rijd ik altijd met mn kisten... en dat bevalt goed, warm, waterdicht (mits je ze optijd opnieuw invet). ik gebruik ze al jaren voor mn werk en om door bos en wei te banjeren en nooit problemen met waterdichtheid...nouja of de plas moet dieper zijn dan gedacht en het er vanboven inloopt. maar ook midden in de winter in de vrieskou heb ik nog nooit koude voeten gehad.... binnenkort maar weer een paar nieuwe aanschaffen want ze zijn alweer bijna aan vervanging toe... en de echte motorschoenen maar tekoop zetten....

gr chantal (als iemand nog motorschoenen zoekt maat 39.. heb er nog nieuwe alleen aagehad om te passen, alleen paar weken later kon ik er niet meer in met mn dikke poten)

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 12 mei 2014 22:05 
Da's mooi Lieke. Een goeie keuze dus die kisten!
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /
 Motorschoenen gezien

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven