Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /   
 

Startklaar voor het huis

 
Schrijver JiMi

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 16 jan. 2015 17:03 
Deze CX lijkt een hele tijd geleden voor het huis neergezet te zijn, startklaar voor de volgende rit. Maar die kwam kennelijk niet....
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver borisz
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 17 jan. 2015 02:53 | Aangepast door: borisz 
Best een mooi exemplaar, ben wel benieuwd of je er nog een foto van hebt.

EDIT
Vreemde opmerking hierboven van mij.
Ik zag op mijn telefoon alleen de tekst, geen foto en ook geen link naar YouTube. Nu ik op de Computer zit te werken wordt het duidelijk.

OnTopic:

Wel jammer dat die daar staat weg te kwijnen. Hoop dat iemand er zich nog over gaat ontfermen.
Wie later remt is langer snel!

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 17 jan. 2015 13:22 | Aangepast door: Hansv 
't Is waarschijnlijk een Amerikaanse 'C' , enkele schijfrem, en een kratje uit Portland, Oregon. Maar je weet hoe dat gaat met een CX. Verse benzine, accu opladen, starten, en wegrijden.....
Denk ik.

Harmony,
Hans.
( die wel vaker wat denkt, en er net zo vaak faliekant naast zit )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 17 jan. 2015 22:28 
borisz:
Ik zag op mijn telefoon alleen de tekst, geen foto en ook geen link naar YouTube.

Welk merk en type telefoon gaat het om?
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 19 jan. 2015 17:57 
eerste cx500 die met bomen kan praten.
Ik geloof dat iemand van het koningshuis dat ook kan. Is wel heeeel bijzonder......
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver borisz
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 19 jan. 2015 19:51 
Het gaat om een oude Samsung GT-i5800. icm de opera browser zie ik niks, maar met de standaar browser zie ik het wel. Is verder niet belangrijk, het is sowieso een oude low end telefoon die bijna niemand nog gebruikt.
Wie later remt is langer snel!

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 19 jan. 2015 21:24 
borisz:
Het gaat om een oude Samsung GT-i5800.

Borisz kennende ik dacht die gaat Nokia 2110 roepen of zoiets, maar het valt mee
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /
 Startklaar voor het huis

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven