Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /   
 

Verbouwde cx custom op YouTube

 
Schrijver cosmar

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 17 jan. 2015 15:17 


Deze had ik nog niet gezien.
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Johan de Vries
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 17 jan. 2015 17:13 
Het is verbazingwekkend dat de Honda CX500 ontdekt is door vele creatieve motorrijders! Wel zullen er denk ik steeds meer originele CX'en verdwijnen, of vanwege verbouwing of vanwege sloop. Mijn voorkeur blijft vooralsnog uitgaan naar de CX zoals oorspronkelijk bedoeld, maar deze vindt ik zeker mooi! De (ver)bouwer heeft zich blijkbaar laten inspireren door de naar binnen (of naar buiten, het is maar hoe je het bekijkt) gedraaide cilinderkoppen: prachtig hoe de uitlaatpijpen paralel aan de cilinderkoppen in een rechte lijn naar achteren steken! Mooie motor!
Honda CX 500 Custom 1984

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 18 jan. 2015 17:20 
Ik vind al die verbouwingen wel erg mooi om te zien. Ben erg van origineel, maar hoop dat alle aandacht voor de CX de productie van essentiële onderdelen goed doet. Ben overigens niet heel erg gecharmeerd van deze uitlaat, maar dat is een kwestie van smaak.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /
 Verbouwde cx custom op YouTube

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven