Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /   
 

Banden

 
Schrijver Krux
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 21 feb. 2015 14:15 
He! Als je nog op zoek bent naar banden dan moet je deze partij eens proberen; Oponeo.nl
Ik was blij verrast!

groet,

Krux

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 21 feb. 2015 16:14 
Ik haal mijn banden bij Bald Lunteren....krijg je als CX rijder ook Club-korting.
Tevens ook accu's leverbaar.

Gr.Michael
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver sieds

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 21 feb. 2015 16:52 | Aangepast door: sieds 
Krux, kijk eens bij "ZOEKEN" op dit forum en je krijgt veel info over banden.

Oponeo kwam in dit TOPIC banden ook aan de orde en nog een aantal internet firma's.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 21 feb. 2015 19:31 | Aangepast door: Michaelr 
Baldé lunteren....industrieterrein de Stroet
Van hen wordt ik vrolijk
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver PHGL500

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 23 feb. 2015 11:52 
'probleem' met internet-bandenhandel is dat je de kans loopt overjarige banden te krijgen. ze zijn dan in de aanschaf wel goedkoop, maar je moet ze toch nog om je velg laten leggen, met nieuw ventieltje en balanceren. uiteindelijk kom je dan toch om vrijwel hetzelfde bedrag uit als wanneer je ze gewoon bij de motortoko bestelt en laat monteren. voor mijn GL500 betaalde ik voor 2 BT45's in de officiële maatvoering, inclusief omleggen etc. €275,-. als je 2 bandjes op i-net bestelt en langsloopt bij een motortoko, en je telt het allemaal bij elkaar op, zal het elkaar niet veel ontlopen.
GL500 73k miles |
2x Saab 9000 |
Pan European 1100 & 1300 |
Volvo V70 |
Mercury Capri 1.6 16v cabriolet

Schrijver borisz
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 23 feb. 2015 16:39 
Kan toch nog aardig verschillen PHGL500. Ik koop mijn banden al tijd bij banden-pneusonline.nl. Tot nut oe heb ik nog geen banden met een oude DOT-code gehad. De oudste die ik heb gehad was een jaar en twee maanden oud. De banden worden bezorgd bij een bandenboer in je beurt en die belt je dan weer voor een montageafspraak.
VOORBAND
ACHTERBAND
Omzetten is dan nog 2 tientjes.

Tja zo heel veel scheelt het niet met die 275 van jou, maar tot nu toe is er geen motorzaak/bandenman bij mij in de buurt die een setje BT45's voor 275 aanbied hier in Leeuwarden
Wie later remt is langer snel!

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 23 feb. 2015 17:50 | Aangepast door: Hansv 
Tja, het kan verschillen. Eventjes nagezocht, en de BT45's die de Rode Rakker heeft, kwamen samen op inderdaad 275,== inclusief omleggen , balanceren etc. Gewoon bij de motorzaak hier in Ede.

Opmerkelijk dat deze hele discussie is aangezwengeld door Mr. Krux. Hij heeft zich op dit forum aangemeld en heeft één berichtje achtergelaten diezelfde dag. Niets voorstellen, of zo, geen technische vraag, geen 'wat leuk dat er zoveel CX rijders zijn', nee niets van dit alles.
Achterdochtig als dat ik van nature ben vraag ik me af of mr. Krux CX rijdt, of hij in de CX en aanverwante motoren geïnteresseerd is of dat het gewoon een medewerker van de genoemde firma is, op zoek naar klanten.
Dan zou dit een commerciële posting zijn geweest.


Harmony,
Hans.
( vraagt zich wel eens wat af )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /
 Banden

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven