Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /   
 

Zadel CX500

 
Schrijver ejfrolich
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 18 april 2015 10:22 
Ik heb vandaag een nieuw zadel gemonteerd. Het originele was zo door gezeten dat nieuwe vulling maar ook bekleding noodzakelijk was. Na wat speuren bleek dat best duur. Tussen de 250 en 300 euro minimaal.

Ik heb nu bij "wemoto.com" in Engeland een nieuw reproductie zadel gekocht. Dit is van kunststof gemaakt en lekker licht. De bekleding ziet er keurig uit. Het zadel wordt geleverd met kant en klare bevestiging voor de lip onder de tank en de vergrendeld beugel aan de achterkant. Alles past goed zonder aanpassing. Het zadel zit weer lekker stevig.

Kosten: 137,50 excl. 20 euro verzenden.

Ernst-Jan
CX500A 1979

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 18 april 2015 10:31 
Ernst-Jan,
Mooi dat het nieuwe zadel zo goex bevalt. Zou je een link kunnen geven? Ik heb al tientallen euro's aan zadels uitgegeven die het hooguit een jaartje of twee uithielden. Misschien tijd voor iets goeds..

Harmony,
Hans
( zie op dit moment weer een redelijk zadel heeft )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver chantal

Bestuur 
#3 | Geplaatst: 18 april 2015 11:05 

Schrijver JeroenK
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 18 april 2015 11:08 
Hans, ik zie verschillende keren voorij komen dat je op zoek bent naar een beter zadel. Waarom laat je geen zadel maken? Bij Tijger leathers in Den Haag, of bij Nopper op motorforum. Zij maken erg goede zadels en dan ben je voor 100-150 euro klaar. Dan kan je hem nog laten maken zoals je hem zelf wil ook ;)

Schrijver ejfrolich
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 18 april 2015 16:48 | Aangepast door: ejfrolich 
Ik denk dat de hier genoemde prijzen voor laten maken gaan tegenvallen, ik kwam al snel op 250 à 300 euri. Als basis wordt het frame van je bestaande zadel gebruikt. Niks mis mee als het nog echt goed is. Vaak echter heeft het roest spook behoorlijk werk gedaan!

Dit zadel wat ik heb gekocht moet zich natuurlijk bewijzen. Echter de basis zal niet meer roesten... Opnieuw bekleden kan dan nog heel vaak! Ik vind de prijs heel acceptabel.

Ernst-Jan
CX500A 1979

Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /
 Zadel CX500

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven