Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /   
 

Triest ongeval vanmiddag in Heemskerk

 
Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 19 sept. 2015 21:43 | Aangepast door: Superpapa 
HEEMSKERK Bij een ongeluk op de Rijksstraatweg in Heemskerk is vanmiddag ( 19 sept. ) een motorrijder om het leven gekomen. Een auto die uit een inrit kwam rijden had de groep motorrijders waar de man deel van uitmaakte over het hoofd gezien.

Je kunt als motorrijder een cursus gaan volgen, je kunt je kleding aanpassen, je kunt ik weet niet wat, maar met dit soort automobilisten helpt het allemaal niet. Hoe blind je kun je zijn om een GROEP motorrijders over het hoofd te zien???

Veel sterkte voor de nabestaanden en de motorrijders die het allemaal hebben zien gebeuren.

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 21 sept. 2015 14:03 
Ik ben gisteren bijna 3x aan gereden met de auto toen ik met da auto naar de Brabant hallen wilde.
Geloof me, het lag niet aan mij.
er werd 3x niet goed gekeken waar een ander reed.
In twee gevallen was het de TOM TOM waar de mensen op keken.
De andere was een mobiele telefoon.
Ik kan me ook erg kwaad maken over dit soort gedrag.
Ik zou graag de oude auto weer terug willen, geen computer, tom tom, stoel verwarming, enz meer aan boord.
Gewoon weer rijden, en met je doppen op de weg kijken.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /
 Triest ongeval vanmiddag in Heemskerk

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 5
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven