Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /   
 

mooi cx500 cafa racer op you tube

 
Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 12 okt. 2015 13:57 
Zie hier, ik kwam het per toeval tegen.
Let op zijn achter vering.
Zie de link:


Voor de site beheerder, mocht deze er al op staan, verwijder dan het hele bericht.
Groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 12 okt. 2015 15:00 
Niet mijn ding, maar het ziet er wel gelikt uit. Behalve die achtervering, ik zie geen versterking van de achterbrug en een vreemde hoek waar de veer op de brug zit. Ik vrees dat daar problemen gaan ontstaan.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Roger
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 12 okt. 2015 19:45 
Bij de meeste cx caferacers mis ik een beetje de ssmenhang. De voorkant is nog wel mooi met een sportstuur en leuke klokkenwerkjes maar aan de achterkant gaat het meestal behoorlijk mis. In dit geval mist er gevoelsmatig nog wat na het zadel en is het geheel wat in onbelans.
... misschien ben ik wat te verwend geraakt met mijn gb500

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 13 okt. 2015 14:41 
Ik heb een behoorlijke tijd interessant gevonden, die caféracers. Maar er kan ook een hoop mis gaan. Deze is echt niet mijn smaak, misschien ben ik wel wat meer het scrambler type. Maar puntje bij paaltje wil ik zelf vooral een reismotor. Comfortabel, betrouwbaar en goed aan te sleutelen. Dus ik ga voor old school origineel met opbergruimte en misschien gewoon ook een grote badkuip erop. Desondanks veel respect voor veel caféracer bouwers. Blijft mooi om te zien.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /
 mooi cx500 cafa racer op you tube

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven