Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /   
 

Veilige rugtas gespot bij Louis

 
Schrijver JiMi

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 3 dec. 2023 19:08 
Ik heb pas een Dainese D-Essence rugtas bij Louis gekocht. Het mooie ervan is dat er bijna geen riempjes e.d. aan de buitenkant zitten waar je achter kunt blijven haken bij een valpartij. Nog mooier is dat hij nu bij Louis te koop staat voor 80 Euro, normale prijs ca. 159 Euro. Dus ik dacht ik meld het hier even.

www.louis.nl/nl/dainese-d-essence-rugzak-zwart-praktische-lichtgewicht-rugzak

rugtas
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 5 dec. 2023 13:53 
Dank voor de tip.

[azijnmodus] Ik ben geen fan van rugzakken op de motor. Heb meestal wel een topkoffer of een tanktas waar ik mijn spullen (evt een rugzak) in gooi. Voel ik me ook vrijer tijdens het rijden. En ik vraag me af of je ook met deze niet alsnog achter een vangrail kan blijven hangen [/azijnmodus].

Dan nog lijkt deze veiliger dan een gemiddelde rugzak en is het een goed optie als je geen koffers of tanktas hebt. En het is hele mooie aanbieding. Mooie tip voor een kerstcadeau.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /
 Veilige rugtas gespot bij Louis

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven